Otázka

  • 0

Tuším najvhodnejší čas prejsť k inému operatorovi.  Dnes som prišiel o dôležité stretnutie. 

Som zvedavý ako budeme všetci odškodnení...

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @FOXIK1201

Od 14:00 nabiehajú na naše mobilné siete prví zákazníci a obnovujú sa im hlasové i dátové služby. Spätná registrácia prebieha vo vlnách, nie plošne, preto by sme vás ešte chceli poprosiť o trpezlivosť. Ospravedlňujeme sa za prebiehajúcu nedostupnosť služby, naďalej pracujeme na opätovnom sprevádzkovaní v plnom rozsahu. 

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

po hodine a pol stále bez možnosti volať a nefungujú ani mobilné dáta, kedy to dáte už do poriadku ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

mňa to síce nepoškodilo ale mohlo byť aspoň riadne oznámené že sa niečo bude diať pretože som dostal infarkt keď ma napadlo že môžem mat nefunkčné zariadenie, hlavne že o hokeji, eurojackpotoch a práci za 500 v čistom som informovaný smskami každú chvíľu. 

Editoval/-a llluuukkkaaasss

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

mňa to síce nepoškodilo ale mohlo byť aspoň riadne oznámené že sa niečo bude diať pretože som dostal infarkt keď ma napadlo že môžem mat nefunkčné zariadenie, hlavne že o hokeji, eurojackpotoch a práci za 500 v čistom som informovaný smskami každú chvíľu. 

Keby vedeli ze sa nieco bude diat tak sa to mozno neudeje :D tebe ked padne pohar z ruky a rozbije sa tiez vies o tom den dopredu? 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

VÝPADOK UKONČENÝ – Sme späť v normálnom režime našich mobilných sietí. Ak vám stále nejde 4G sieť, skúste, prosím, ešte raz reštartovať telefón. Ospravedlňujeme sa za všetky spôsobené nepríjemnosti, zmeškané hovory a nedoručené správy. Zo všetkých síl sme sa snažili vyriešiť situáciu čo najskôr. V najbližších dňoch budeme situáciu neustále monitorovať. Je nám veľmi ľúto, že ste kvôli nášmu výpadku mali zlú skúsenosť a nenecháme to len tak.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tip pre zákazníkov, ktorí stále evidujú problém s prichádzajúcou prevádzkou: ak vám neprechádzajú hovory či SMS, odporúčame zadať kód ##002# a vytočiť ho ako hovor. Následne je potrebné telefón reštartovať (vypnúť/zapnúť), prípadne zmeniť v nastaveniach mobilnej siete režim siete na 2G/3G (GSM/WCDMA). Ak vám ani po tomto vyskúšaní niečo nefunguje, stále platí možnosť poslať svoje číslo do FB správy. Za pochopenie ďakujeme

Terka 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Konečne sa ukázalo , že nie ste až taká jednotka na trhu ako všade tvrdíte.  Nebyť toho , že musím využívať vaše služby neváham ani sekundu a končím s vami.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar