Smarthome po ukončení zmluvného vzťahu

Otázka

  • 0

Dobrý deň, po 24 mes. viazanosti som sa rozhodol ukončiť zmluvný vzťah a zrušil som mesačný paušál za používanie tejto služby.

Dnes v noci mi prišiel mail, kde mi bolo oznámené, že teda mi bol ukončený licenčný kľúč. Od toho momentu je pre mňa cela zostava bezcenná...chcem sa teda spýtať, ako mám teraz naložiť s centrálou a všetkými zariadeniami, ktoré som si poctivo od vás v priebehu posledných dvoch rokov odkúpil ? Do centrály sa už teraz neviem dostať a teda ani ovládať senzory a čidla ktoré sú s centrálou spárované. Celkom nerozumiem takémuto postupu, pretože čo je teda zmyslom a politikou vašej spoločnosti ? Buď budem mesačne platiť paušál v podstate len za to aby som sa naďalej vedel cez vašu appku dostať do centrály, alebo  zariadenia môžem teraz vyhodiť do koša ? 

Alebo čo mám s tým ďalej robiť...mne to príde tak, ako by som si cez paušál od telekomu splácal mobil a po dvoch rokoch ukončenia zmluvného vzťahu by sa mi mobil znefunkčnil a ja ho mohol akurát tak vyhodiť do koša. Proste mám funkčné zariadenia, odkúpené, ale pokiaľ nebudem platiť 8,99€ tak jednoducho ich môžem vyhodiť ?  Ďakujem vám za odpoveď 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Jedine asi pozrieť na stránku výrobcu či je nejaká možnosť, ale určite bude, zároveň ešte skús kontaktovať technickú linku Telekomu, aj keď tí ti asi u neporadia keďže si to už neplatíš.

Editoval Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Jedine asi pozrieť na stránku výrobcu či je nejaká možnosť, ale určite bude, zároveň ešte skús kontaktovať technickú linku Telekomu, aj keď tí ti asi u neporadia keďže si to už neplatíš.

No ja som stále zákazník Telekomu mám v ňom aj iné služby, teda by som očakával že mi snáď relevantne odpovedia oj oni samotní..snáď to tu má aj nejakého admina

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mal som zopar tych zariadeni zapozicanych spolu s hubom a myslim ze ten hub vies pouzit aj s inou appkou. Ale nepamätám sa už uz presne. Zresetovat by si to mal byt schopny a tiez dostat sa do toho zariadenia cez webove rozhranie, podobne ako do routra.

Smart home od telekomu je predrazena hlupost. Zle nastavený business model. A nemyslim ze s tym zaznamenali velke uspechy. Neprinasa ziadnu vyhodu oproti inym rieseniam nakolko je to drahe, appka je desná a este navyse platis mesacny pausal.

Forum je skor vedene formou vymeny info medzi zakaznikmi. Pre oficialne info by som volal skor na zakaznicku linku. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar