Služba hlas

Otázka

  • 0

Zákaznícka linka je odkedy spoplatnena? Volal som tam X krát a nikdy som nič neplatil. Keby to nebolo nutné tak vám asi nevolám nie? Pozerám faktúrka navýšená o cca 16€? Keby som do číny vovlal ma to stoji 5 centov. Mám od vás internet na doma niekoľko rokov ale už to môžem osrať! Tomu hovorím služby zákazníkom!  Akonáhle nám dokopú optiku tak vás ruším a s úsmevom vám zaplatím aj tú retardovanú pokutu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Zakaznicka linka nie je vôbec spoplatnená tiež ked potrebujem niečo vybavit tak zavolam a nemam pocit že by to bolo spoplatnené určite to musel byť v tvojom pripade hovor na nejaké ine čislo ??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Volal som na zákaznícku linku 0800 123 456. Kedže tam mi nevedeli poradiť prepojili ma k technikovy na 0800 123 777.

Editoval/-a WaynEorg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Zakaznicka linka a ani operator technickych poruch 0800123777 spoplatnene niesu. Mohlo by to byt spoplatnenie technickeho poradenstva na 0800 800 700, pricom nejde o spoplatnenie pouzitia telefonu na take volanie ale platba za technicke poradenstvo po telefone. A ti operatori na https://www.pojdeto.sk zvyknu upozornovat ze ide o spoplatnenu sluzbu. Tam poradia vtedy ak su sluzby Telekomu v poriadku ale potrebujete si napriklad na internete alebo v pocitaci/routeri nieco nastavit pricom nieje rozhodujuce ze ten internet je od Telekomu.

Hovor do Číny za 5 centov by trval 16 sekúnd https://www.telekom.sk/volania/volania-do-zahranicia

Editoval/-a Jano
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar