Objednávka cez internet - Magenta 1

Otázka

  • 0

Chcem sa informovať, že ak robím prolongáciu pri existujúcom čísle cez internet napríklad z Happy XL na ÁNO L pri objednávke nie je  poznámka navýšenia dát, nakoľko číslo ktoré predlžujem je v Magente 1 . Tie dáta sa navyšujú pokiaľ viem na 15 GB. Robí sa to pri spracovaní objednávky? Teda mal by som dostať 10 GB + 5GB za som v Magente 1 + 1GB  za to, že som objednával cez internet. Prosím o vyše vyjadrenie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Keďže Ti číslo ostáva v magente, tak +5GB budeš mať od budúceho fakturačného obdobia. To +1GB asi tiež, ale to sa spýtaj, keď Ti budú volať pre potvrdenie objednávky. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @romansemrak903,

odpoveď od @composite19 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
Doplňam,  dáta navyše pre číslo zaradené do Magenty uvidíš vždy v aplikácii Telekom. Dáta, ktoré získať pri objednávke cez web si musíš aktivovať každý mesiac tiež cez aplikáciu Telekom, na tomto linku nájdeš k tomu viac info: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/data-navyse?_ga=2.223939291.1945133057.1548665773-427512008.1526977649

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar