- 0
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Nefunkčná aplikácia Môj Telekom.
Otázka od
Jozef2
,
Otázka
2 odpovede na túto otázku

Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Pridal
Dobrý deň.
Keď si po prihlásení do portálu Môj Telekom dám zobraziť Produkty a služby, vypíše mi: Pre tento produkt nie je možné zobraziť a administrovať doplnkové služby.
Keď si dám rozšírené delegovanie podľa rodného čísla, píše mi: Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.
Čo mám robiť? Riešia sa to aj v Telekome, ale zatiaľ so žiadnym výsledkom. Ďakujem.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach