Nefunkčná aplikácia Môj Telekom.

Otázka

  • 0

Dobrý deň.

Keď si po prihlásení do portálu Môj Telekom dám zobraziť Produkty a služby, vypíše mi: Pre tento produkt nie je možné zobraziť a administrovať doplnkové služby.

Keď si dám rozšírené delegovanie podľa rodného čísla, píše mi: Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.

Čo mám robiť? Riešia sa to aj v Telekome, ale zatiaľ so žiadnym výsledkom. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Áno, mám aktívnu Dohodu. Všetko robím tak, ako treba. Aj sa tak prihlasujem. Keď sa dostanem na portál, nejde mi časť: Produkty a služby a Delegácie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar