Otázka

  • 0

Uz davno (nejako 2014-2015) preslo Slovensko a Macedonsko ako prve europske krajiny na All-IP siet pevnu, kedze na Slovensku nikdo nepouzival telefonisticke ISDN.

Teraz ako som v predoslej otazke napisal, mam ten ATA adapter, ktory ma sluzit ako drop-in pre cas dokedy este nie je vsetko VoIP, kedze ja vyuzivam VoIP neustale uz od 2012.

Teraz toto je extra otazka, lebo to nechcem mixovat s tym problemom s FXO, kedze je to vseobecneho charakteru.

Teraz ide o to, ze ako si Telekom predstavuje dalej strategiu prestupu na VoIP, ked vo svojej "carrier" sieti uz je all-ip?

V Nemecku viem, ze tam ked clovek objedna telefon, tak uz nedostane analog, ale krabicu s VoIP. To sa tyka ale iba novych zakaznikov, cize existujuci este stale budu mat dlhe roky analogovu linku.

Ako to je na Slovensku a dala by sa tato linka (cize nasa stara analogova) nejako skombinovat s VoIP? Alebo rovno hu zrusit a preniest cislo na VoIP?

Diq

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.