Inkaso

Otázka

  • 0

Ako zmením inkasný limit v mojom účte v "Môj Telekom"

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Myslím, že toto nie je možné, iba priamo na predajni. Odkedy je SEPA inkaso, tak sa to ako zvyčajne "probruselsky" pre-komplikovalo oproti klasickému už neexistujúcemu Inkasu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skús napísať mailom na marketing@telekom.sk,  uveď tam  svoje identifikačné údaje a kód adresáta z faktúry.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar