nezaplatena faktura

Otázka

  • 0

Zdravím, v piatok som osobne na pobočke Telekomu zaplatila fakturu po upomienke, dodnes ma nezapli späť. . Podľa mojich informácii, ma po uhradení faktury priamo na pobočke, mali zapnúť do niekoľkých hodín. Písala som aj mail na pohladavky a odpísali mi že ividuju moju žiadosť, automat na 12313 mi povedsal, že služba nieje možna a že mám zavolať počas pracovnej doby. Viete mi ppradiť čo s tým??? Bola by som rada za okamžité zapnutie mobilných služieb. ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

pošli potvrdenie o úhrade na mail pohladavky.mob@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar