Otázka

  • 0

Zdravím, v piatok som osobne na pobočke Telekomu zaplatila fakturu po upomienke, dodnes ma nezapli späť. . Podľa mojich informácii, ma po uhradení faktury priamo na pobočke, mali zapnúť do niekoľkých hodín. Písala som aj mail na pohladavky a odpísali mi že ividuju moju žiadosť, automat na 12313 mi povedsal, že služba nieje možna a že mám zavolať počas pracovnej doby. Viete mi ppradiť čo s tým??? Bola by som rada za okamžité zapnutie mobilných služieb. ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

pošli potvrdenie o úhrade na mail pohladavky.mob@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar