Faktura za neexistujucu sluzbu

Otázka

  • 0

Zhruba pred mesiacom a pol sme si menili inernet a tv na optiku.platnost noveho inernetu zacala zapojenim optickeho internetu 25.3.2019. Tym padom sa nam zrusil stary inernet, lebo ho nebolo uz kam zapojit. Stary modem a hdd boxy sme vratili 27.3.2019. Doteraz nam chodia sms aby sme vratili stare veci ohladom netu a tv, ze zaplatime pokutu. Od vsetkeho mame doklad ale evidentne to nestaci. Nakolko je to  malo prisli nam faktury: pausalne za novy opticky internet a dokonca aj za stary. Samozrejme za stary od 1.4.2019 do 30.4.2019. Za novy sme samozrejme fakturu zaplatili. Za stary nie. Lebo ak nemam sluzbu nemam zaco platit. Dnes sme boli v tcom centre a ze oni nam v tom nepomozu. Jedine zaplatit a cakat na vyjadrenie. Staznost sa podat neda, lebo zevraj stary mal platit do 1.4.2019, ale faktura bola vystavena od 1.4. Do 30.4. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Volat infolinku 0800 123456 a vycistit im poriadne zaludok

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Treba to normálne zaplatiť, aby si sa vyhol ďalším zbytočným poplatkom, napr. za upomienky, či odpojenie a znovu pripojenie služby . Následne treba podať reklamáciu, pozri tu:

https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/reklamacie , prilož všetky potvrdenia a doklady, ktoré máš. 

 

Následne (po prešetrení reklamácie), v budúcej faktúre Ti zohľadnia všetko, čo si zaplatil navyše. Viem, že sú to také zbytočné peripetie okolo toho, ale...... 😒

 

 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz