Zaplatená faktúra...

Otázka

  • 0

Ahojte. Mám otázku. Prvý krát sa mi stalo že som nemala dostatok peňazí na účte a teda mi neodišla platba trvalým príkazom. Peniaze som si vložila a zaplatila na účet prevodom keďže je to o 2e lacnejšie. Stalo sa ale to že som dala variabilný symbol zo starej faktúry a peniaze mi strhli z účtu. Neviem ako to teraz riešiť lebo peniaze mi síce strhli no prišla mi sms že platba nebola zrealizovaná. Mám ísť na pobočku alebo do banky? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Napíš mail na pohladavky@telekom.sk aj s variabilným symbolom, ktorý si zadala pri platbe. Telekom peniaze dostal, ale systém platbu nespáruje, nakoľko si dala zlý var. symbol. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A mám tam dať ten nový čo je na aktualnej faktúre však? :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Urob si aj screen platby a odošli to tiež. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Nicole1803,

odpoveď od  @composite19 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
Doplňam, do mailu je potrebné uviesť kód adresáta a priložiť screen dokladu o úhrade.
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar