XL paušál a rýchlosť sťahovania max 4mb/s ?

Otázka

• 0

Čaute, budem rád ak mi niekto šikovnejší poradí, som laik.

Mám Magio internet XL a všímol som si že pri sťahovaní z torrentov neviem prekročiť rýchlosť okolo 4Mb/s, čo je ešte horšie, keď sťahujem viacero vecí, telefony v byte ktoré sú pripojené cez wifi, akokeby stratili spojenie a nechcú sa pripojiť na net, refreshnúť stránku, kým nestratím rýchlosť sťahovania aspoň na 3,8Mb/s.   Router mám asi nejaký slabší, TL-WR1042ND  je prepojený káblom so stolným PC na ktorom sťahujem data.

Mám ešte jednu otázku na šikovnejších z tohto fora, vie mi NIEKTO poradiť či je možné vymeniť router za taký, aby som s hlavným PC nebol prepojený kablom a nestratil som pri tom rýchlosť ?  Nechcem kvôli kablu vrtať zbytočne do steny, tak som bol len zvedavý či niekto z Vás niečo podobné neriešil, či je možné prepojiť hlavny pc s routrom bez kábla aby som ale neprišiel o rýchlosť. Vopred ďakujem za každú odpoveď.

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

• 0

To je tak obšírna otázka, nakoľko nepíšeš, ako ďaleko plánuješ byť od WIFI routra vzdialený s PC. Nedá sa to nikdy individuálne napísať nepoznáme tvoje múry na byte / dome, či sa pohybuješ na jednom poschodí, prípadne požaduješ na hornom / spodnom poschodí. Čo sa týka sťahovania torentov, to je kapitola sama o sebe a nečuduj sa rýchlosti, nakoľko ide o Peer to peer sieť a zaleží od množstva faktorov, pripojenie peer PC na druhej strane atď. Sprav si speedmeter.sk test a ak dosiahneš garantovanú rýchlosť pre tvoj profil, tak to je smerodajné a nie torrent spojenie. Torrent málokedy pôjde plnou rýchlosťou, je to taký prežitok, v minulosti používaný na sťahovanie zvyčajne nelegálneho softu.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Tak router mám v obývačke a stolný pc v inej izbe, čiže 2 steny tam sú no, resp. minimálne 1 stena v byte.  Len som chcel vedieť či existuje taká možnosť, zakúpiť nejaký router + niečo do zastrčky možno, aby som nemusel vrtať dieru do steny a ťahať kábel, tak som to mal doteraz, a ak to možné je tak či by som prišiel o rýchlosť alebo nie. 

Na speedmetri mám download 31mb/s a sťahujem max. 4mb/s, už som dostal tip na výmenu kábla medzi routrom a stolným pc, vraj môže byť zastaralý.

Bez názvu.jpg

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Pridal (editované)

Inde sťahuješ normálne? Lebo ak áno, potom je problém v torrentoch a tam problém v internete nehľadaj, a podľa toho čo si poslal speedmeter tak je problém v danom torrente.

Riešenie bez kábla je možnosť powerline, ale tam nie je isté či ti to bude fungovať správne, a cez wifi pri ideálnych podmienkach by sa to dalo tiež vytiahnuť takáto nižšia rýchlosť.

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Pridal (editované)

Si pletieš jednotky: 

pokiaľ ide o tvoju druhú časť otázky tak určite kábel prípadne pri tej rýchlosti čo máš by si prežil aj na wifi, powerline je tiež cesta ale neodporúčam

Editoval/-a Tataracik
odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar