Nefunguje tekekom aplikacia

Otázka

  • 1

Uz vyse tyzdna nefunguje telekom aplikacia. Vyskoci hlasenie "Nastala neocakavana chyba" a sklabiaci sa smajlik. To v telekome nie ste schopni za tyzden to opravit ? To nechapem. Ste telekom ci kto ste ? To vam nevadi ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Problém je len u teba, píš aplikacia@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ale musím teraz uznať, že nielen aplikácia, ale i Môj Telekom chodí teraz ako v lete na saniach. Už tretí deň nevidím aktualizáciu spotrebovaných minút, SMS, iba dáta sa aktualizujú. Ako toto nechápem, ako môže si celý informačný portál žiť svojím životom. Niekedy do hodiny prebehne aktualizácia hovorov, SMS, inokedy ani do 4 dní.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

A pre istotu teraz o 8:52hod.  23.apríla 2019 :   Nepodarilo sa načítať údaje.

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Uz vyse tyzdna nefunguje telekom aplikacia. Vyskoci hlasenie "Nastala neocakavana chyba" a sklabiaci sa smajlik. To v telekome nie ste schopni za tyzden to opravit ? To nechapem. Ste telekom ci kto ste ? To vam nevadi ?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

IT group v Telekome je velmi slaba. Web ani mobile apka casto nefunguju, ovladanie nie je jednoduche, intuitivne. Usef friendly filozofia je v tekekome neznamy pojem. Nechapem, hovorim tu o telekome preboha....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

A pre istotu teraz o 8:52hod.  23.apríla 2019 :   Nepodarilo sa načítať údaje.

Toto uz ani neriesim. To je bezna vec dlhodobo....a telekomu to nevadi....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @stocky52,

odpoveď od @Marcel som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty.

Ak budeš písať na email aplikacia@telekom.sk, doplň do mailu detailnejšie informácie, telefónne číslo, screen obrazovky, čas a typ nefunkčnosti a prípadne chybovú hlásku.

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.