Otázka

  • 0

Nechtiac som vymazal sms s udajmi o fakturach k sluzbam. Daju sa nejako poslat znova? V navopde tie sms na cislo 12323 nefunguju.

Dakujem za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Ak máš aktívny Môj Telekom, tam svoje faktúry nájdeš, aj appke Telekom  https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia

Ak appku  nemáš aktívnu zavolaj na linku 0800 123 456, alebo požiadaj o preposlanie faktúry mailom na adrese marketing@telekom.sk. Do mailu je potrebné uviesť Tvoje osobné údaje a prípadne aj kód adresáta zo zmluvy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jednorazové SMS notifikácie o faktúre

Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:

FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123

FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobia

FKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09

Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, 

https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-funguju-sms-notifikacie-o-fakture

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Jednorazové SMS notifikácie o faktúre

Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:

FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123

FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobia

FKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09

Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, 

https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-funguju-sms-notifikacie-o-fakture

Nefunkcne vypisuje, ze nie je vytvorena ziadna faktura

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

kontaktuj pracovníka Telekomu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.