Môj telekom

Otázka

  • 0

Vôbec mi nejde prihlásiť sa do aplikácie my Telekom stále mi ta vyhadzuje nejaku chybu a ze nemám aktivované číslo 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

A ako sa prihlasuješ? Ak máš podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii, do apky sa prihlás s tými istými údajmi, s ktorými si sa prihlásil tu na fórum, respektíve do portálu Môj Telekom. Apka si údaje načíta sama. Ak Ti to napriek tomu nejde, napíš mail na aplikacia@telekom.sk, popíš problém, prilož tel.číslo, screen chybovej hlášky a prihlasovacie meno (nie heslo). 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar