Môj telekom

Otázka

  • 0

Vôbec mi nejde prihlásiť sa do aplikácie my Telekom stále mi ta vyhadzuje nejaku chybu a ze nemám aktivované číslo 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

A ako sa prihlasuješ? Ak máš podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii, do apky sa prihlás s tými istými údajmi, s ktorými si sa prihlásil tu na fórum, respektíve do portálu Môj Telekom. Apka si údaje načíta sama. Ak Ti to napriek tomu nejde, napíš mail na aplikacia@telekom.sk, popíš problém, prilož tel.číslo, screen chybovej hlášky a prihlasovacie meno (nie heslo). 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz