sledovanie spotreby 0903833331

Otázka

  • 0

Pozdravujem,

som nespokojný so sledovaním spotreby na svojom t.č., opakuje sa neprístupné sledovanie spotreby 

hlavne pri končiacom sa zúčtovacieho obdobia. Prosím o stanovisko a zjednanie nápravy.

S pozdravom,

František Bárnik

0903833331

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @feroob

smeruj prosím svoju otázku priamo na kolegov na email aplikacia@telekom.sk , uveď im svoje telefónne číslo, screen obrazovky alebo chybu, ak sa nejaká zobrazuje a čas, kedy sa ti spotreba nezobrazuje, resp. detailnejšie informácie. 

Ak sa to udialo tento víkend, tak odpoveď nájdeš aj tu: 

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Cez víkend bola odstávka a nechodil korektne ani Môj Telekom, preto si myslím, že skôr to bola náhoda, že si si nefunkčnosť spojil práve s koncom tvojho fakturačného obdobia. Teraz už všetko chodí korektne. Občas sa aj mne stane, že sa aplikácia akoby zasekne na 2-3 dni a zobrazuje staré údaje, no potom sa to vždy rozbehne. Neriešim to.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz