odovzdanie koncových zariadení

Otázka

  • 0

Dobrý deň, obraciam sa na Vás so žiadosťou o info: dňa 19.02.2019 som vypovedala Zmluvu o poskytovaní verejných služieb. Podmienkou výpovede bolo, aby som odovzdala koncové zariadenia: odovzdala som v októbri 2017 a ďalšie  vo februári 2019. Pri návšteve klientskeho strediska TELEKOMU  v Auparku/Bratislava/Petržalka  som sa asi 5 x opýtala či je všetko v poriadku a zároveň som ku  koncovým zariadeniam dostala aj potvrdenia o ich odovzdaní no i  napriek tomu mi chodia stále z telf. čísla +421903333188 všelijaké SMS-ky, aby som odovzdala prenajaté zariadenia  a ak tak neurobím, tak budem pokutovaná. Môže mi niekto kompetentný vysvetliť čo sú  toto za spôsoby? Koľko krát budem musieť ešte merať cestu do klientskeho centra, aby mi prestali chodiť tieto   SMS-ky? Takýto postup ale vážne považujem už za šikanu!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Niekde musela nastať chyba, nebude asi ani treba ísť na pobočku, skús zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @trixin,

napíš mi prosím do súkromnej správy kód adresáta z faktúry, preverím to v systéme.

Pekný deň

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz