Odpojená pevná linka

Otázka

  • 0

Dobrý deň...Mali sme pevnú linku a po nejakých nedorozumeniach bola linka odpojená pretože sa meškalo z platbami ale po tom sme sa rozhodli dlh splatiť a linku som odpojil lenže znova nám prišla dalšia faktura za meisace ktore sme ju neviuživali a problém je že je to napísane na mamu ktrorá nevie opustiť dom tak ako ju mame odpojiť aby už nechodili faktúry ... Vdaka za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Mama nech Vám dá splnomocnenie, prípadne mnohé veci sa dajú riešiť telefonicky. Minimálne vysvetliť situáciu a verím, že veci sa pohnú.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Stačí napísať žiadosť o zrušenie listom na adresu  Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava, linku Vám potom zrušia s mesačnou výpovednou lehotou. List musí podpísať mamka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar