Hovor zlyhal /iphone XR /

Otázka

  • 0

Otazky posielam takto .... nechce sa mi to pisat znovu ked už ste ma odhlasili ..

IMG Hovor zlyhal.PNG

IMG_0731.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Mnohí ma možno ukameňujú, ale problém na 99% je v telefóne. iPhone X, XR, XS i MAX  je jeden z najhorších telefónov vôbec, veľa veci sa ťažko operátorom aplikuje a odlaďuje na iPhone, preto mnohokrát vznikajú tieto problémy. Prelož si SIM kartu do iného telefónu na skúšku a uvidíš, či sa problém bude vyskytovať. Možno máš nastavené VoLTE, preto skús eliminovať prehodením do iného fonu. Problém môže vznikať zlým hardware-om, konkrétne moje podozrenie padá na Intel LTE modem... Napr. iPhone nevie potvrdiť prijatú MMS, čo je dané nedodržaným MMS  štandardom.

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mnohí ma možno ukameňujú, ale problém na 99% je v telefóne. iPhone X, XR, XS i MAX  je jeden z najhorších telefónov vôbec, veľa veci sa ťažko operátorom aplikuje a odlaďuje na iPhone, preto mnohokrát vznikajú tieto problémy. Prelož si SIM kartu do iného telefónu na skúšku a uvidíš, či sa problém bude vyskytovať. Možno máš nastavené VoLTE, preto skús eliminovať prehodením do iného fonu. Problém môže vznikať zlým hardware-om, konkrétne moje podozrenie padá na Intel LTE modem... Napr. iPhone nevie potvrdiť prijatú MMS, čo je dané nedodržaným MMS  štandardom a tých problémov z technickými štandardami je viacej. Toť nedávno pred Vianocami mal TK problém s odosielaním MMS na iPhonoch. Bolo nutné volať technickú podporu a následne aj resetovať zariadenie.

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

K e-sim jedine toto:

Citát

" Telekom spustenie eSIM kariet síce pripravuje. Hovorca Telekomu Michal Korec ale uviedol, že spoločnosť zatiaľ nevie uviesť, kedy novinku prinesie. "

Čiže tu viac nezistíš.

(BTW: to fakt ešte niekto odfotí obrazovku na počítači mobilom? :D nabudúce existuje tlačítko PrtScr :D nič v zlom, ale pobavilo ma to po dlhšej dobe niečo takéto, hlavne preto lebo to odhlasovanie je zatiaľ lepšie ale stále to nie je ono)

Editoval Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

neriesilo sa to koncom minuleho roka ? po spusteni predaja ? mozno napisat konkretne niekomu co mal s tym problem a ako to vyriesil .... 

Marcel ma pravdu, ak to robi iba na konkretnom modely, tak asi nebude chyba v sieti

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar