Hovor zlyhal /iphone XR /

Otázka

  • 0

Otazky posielam takto .... nechce sa mi to pisat znovu ked už ste ma odhlasili ..

IMG Hovor zlyhal.PNG

IMG_0731.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Mnohí ma možno ukameňujú, ale problém na 99% je v telefóne. iPhone X, XR, XS i MAX  je jeden z najhorších telefónov vôbec, veľa veci sa ťažko operátorom aplikuje a odlaďuje na iPhone, preto mnohokrát vznikajú tieto problémy. Prelož si SIM kartu do iného telefónu na skúšku a uvidíš, či sa problém bude vyskytovať. Možno máš nastavené VoLTE, preto skús eliminovať prehodením do iného fonu. Problém môže vznikať zlým hardware-om, konkrétne moje podozrenie padá na Intel LTE modem... Napr. iPhone nevie potvrdiť prijatú MMS, čo je dané nedodržaným MMS  štandardom.

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mnohí ma možno ukameňujú, ale problém na 99% je v telefóne. iPhone X, XR, XS i MAX  je jeden z najhorších telefónov vôbec, veľa veci sa ťažko operátorom aplikuje a odlaďuje na iPhone, preto mnohokrát vznikajú tieto problémy. Prelož si SIM kartu do iného telefónu na skúšku a uvidíš, či sa problém bude vyskytovať. Možno máš nastavené VoLTE, preto skús eliminovať prehodením do iného fonu. Problém môže vznikať zlým hardware-om, konkrétne moje podozrenie padá na Intel LTE modem... Napr. iPhone nevie potvrdiť prijatú MMS, čo je dané nedodržaným MMS  štandardom a tých problémov z technickými štandardami je viacej. Toť nedávno pred Vianocami mal TK problém s odosielaním MMS na iPhonoch. Bolo nutné volať technickú podporu a následne aj resetovať zariadenie.

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

K e-sim jedine toto:

Citát

" Telekom spustenie eSIM kariet síce pripravuje. Hovorca Telekomu Michal Korec ale uviedol, že spoločnosť zatiaľ nevie uviesť, kedy novinku prinesie. "

Čiže tu viac nezistíš.

(BTW: to fakt ešte niekto odfotí obrazovku na počítači mobilom? :D nabudúce existuje tlačítko PrtScr :D nič v zlom, ale pobavilo ma to po dlhšej dobe niečo takéto, hlavne preto lebo to odhlasovanie je zatiaľ lepšie ale stále to nie je ono)

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

neriesilo sa to koncom minuleho roka ? po spusteni predaja ? mozno napisat konkretne niekomu co mal s tym problem a ako to vyriesil .... 

Marcel ma pravdu, ak to robi iba na konkretnom modely, tak asi nebude chyba v sieti

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar