Otázka

  • 0

Zdravim, 

do telekomu som prechadzal od modreho operatora. Mam Oneplus6. U modrych mi fungovali MMS bez problemov, u Telekomu nie a nie odoslat testovaciu MMS. Nastavenia APN mam spravne, kontroloval som ich, su bez preklepov. Data mam zapnute, Android mam vo verzii 9. 

Zaujimavost - pri nastaveni SIET & SIM vidim pri ostatnych vlozenych simkach aj TC konkretnej SIMky pri prenasanom cisle teraz ho nevidim. Moze to nejak suvisiet? Pri prenose som bol niekolko hodin offline, a data mi zacali fungovat az po 24+ hodinach. Co je komicke, pretoze tu istu sim som prenasal z Telekomu k modrym a tam to bolo ovela rychlejsie a hned vsetko fungovalo. Ale dost of-topiku, viete mi prosim poradit? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Tu je správne nastavenie MMS  https://www.telekom.sk/wiki/volania/mms

Ale, pri resete MMS/Internet nastavenia sa prístupové body APN nastavia automaticky a správne. Zabezpečuje to SIM karta Telekomu. Mne to funguje korektne, dokonca okrem iPhone mi chodia aj doručenky o prijatí MMS.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj Marcel, dakujem za odpoved. Keďže mám dual sim telefón, vložil som pracovnú simku tiež dnu, tiež zhodou okolností Telekom. Posielanie MMS z nej ide bez problémov. Oba APN pre obe simkarty sú identické. Urobil som si screenshoty a porovnával. Z pracovnej si MMS pošlem aj modrému operátorovi, zo SIM kde som si prenášal čislo nie. Nechápem. Je možné, že prenos čísla nezbehol korektne? Poradí mi infolinka alebo technický expert, čo by vedel viac, ako klasické odkázanie na kontrolu nastavení? Do predajne k brigádnikom sa mi veľmi nechce, občas mám pocit že tí ľudia sú na tom technicky horšie ako ja, pri všetkej úcte k nim. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj Marcel, dakujem za odpoved. Keďže mám dual sim telefón, vložil som pracovnú simku tiež dnu, tiež zhodou okolností Telekom. Posielanie MMS z nej ide bez problémov. Oba APN pre obe simkarty sú identické. Urobil som si screenshoty a porovnával. Z pracovnej si MMS pošlem aj modrému operátorovi, zo SIM kde som si prenášal čislo nie. Nechápem. Je možné, že prenos čísla nezbehol korektne? Poradí mi infolinka alebo technický expert, čo by vedel viac, ako klasické odkázanie na kontrolu nastavení? Do predajne k brigádnikom sa mi veľmi nechce, občas mám pocit že tí ľudia sú na tom technicky horšie ako ja, pri všetkej úcte k nim. 

Pokiaľ je to tak ako píšeš, ideálne bude najlepšie , keď nahlásiš problém cez technické oddelenie 0800 123 777. Ak jeden slot a v nej MMS ti ide správne, tak prenosom zrejme niečo neprebehlo korektne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vďaka skúsim to zajtra ráno :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.