Vysmech z podpory???

Otázka

  • 0

Dodry den,

Dnes 7.4.19 som volal na technicku podporu pre overenie rozpadu internetu. Na technickej podpore ma to vobec neprepojilo na operatora a na vsetky kroky som dostal automaticku odpoved, ze mam vsetko v poriadku. Na zaver mi bolo doporucene volat na 0800 800 700. Na tomto cilse som bol informovany 17:12, ze je to platena sluzbazrejme neinfomroval, ze volam na platenu sluzbu a operator ma vysmial, ze nie je mozne, ze ma neprepojilo na operatora a miesto zistenia prezentoval vysmech zakaznika.

Toto je arogantne chovanie a nie pristup podpory. Uz som ukoncil mobilne cislo a s takymto arogantnym nevychovanym pristupom bude otazka casu kedy ukoncim aj internet. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Podaj stažnosť na dotyčnu osobu hlavne je že pri telefonovani maju nahrávane hovori a sami nevedia komunikovat s ludmi 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Linka technickej podpory je 0800 123 777 a prave tu je k dispozícií operator 24/7 preto sa čudujem, ze sa ti nepodarilo sa spojit. Ty si volal sluzbu Pôjdeto, https://pojdeto.sk primarne urcene na podporu problemov so zariadeniami a nie na technicke "vypadky" systemu Telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar