Vysmech z podpory???

Otázka

  • 0

Dodry den,

Dnes 7.4.19 som volal na technicku podporu pre overenie rozpadu internetu. Na technickej podpore ma to vobec neprepojilo na operatora a na vsetky kroky som dostal automaticku odpoved, ze mam vsetko v poriadku. Na zaver mi bolo doporucene volat na 0800 800 700. Na tomto cilse som bol informovany 17:12, ze je to platena sluzbazrejme neinfomroval, ze volam na platenu sluzbu a operator ma vysmial, ze nie je mozne, ze ma neprepojilo na operatora a miesto zistenia prezentoval vysmech zakaznika.

Toto je arogantne chovanie a nie pristup podpory. Uz som ukoncil mobilne cislo a s takymto arogantnym nevychovanym pristupom bude otazka casu kedy ukoncim aj internet. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Podaj stažnosť na dotyčnu osobu hlavne je že pri telefonovani maju nahrávane hovori a sami nevedia komunikovat s ludmi 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Linka technickej podpory je 0800 123 777 a prave tu je k dispozícií operator 24/7 preto sa čudujem, ze sa ti nepodarilo sa spojit. Ty si volal sluzbu Pôjdeto, https://pojdeto.sk primarne urcene na podporu problemov so zariadeniami a nie na technicke "vypadky" systemu Telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar