prekladka / zrusenie stlpu a vzdusneho rozvodu

Otázka

  • 0

Dobry den,

da sa s Telekomom nejak normalne konzultovat, alebo je vsetko cez nejake formulare, kde ako na potvoru nie je co clovek chce a nikde ziaden email alebo telefon? Ide mi o to: pred rodinnym domom pri ceste je stlp vzdusnej casti vedenia - predpokladam pre pripojenie nejakeho domu ( mozno aj predmetneho ). Nakres rozvodov Telekomu mam, ale tam je nakreslene len podzemne vedenie. V realite su tam aj stlpy z ktorych sa napajaju vzdusnym vedenim domy na druhej strane cesty, pripadne aj niektore domy na strane cesty, kde je aj podzemne vedenie. Potrebujeme odstranit, resp. prelozit dany stlp. Nemusim to v projekte stavebnych uprav pred domom riesit a staci poziadat telekom o prekladku? dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 1

Napíš požiadavku listom na adresu: Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava, alebo mailom na marketing@telekom.sk a dostaneš odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Skús použiť druhý mail office@telekom.sk, alebo cez formulár Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

ak potrebuješ len konzultáciu, to môžeš aj cez chat - na linku ako som písala dole vpravo zelená ikona.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Požiadať  môžeš o prekládku ale  celu  ti ju na 99,99% zaplatíš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dakujem za reakciu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

email som praveze skusal este predtym ako som napisal na forum, ale stale sa mi vracia, tak neviem co s tym. Normalna posta mi prijde velmi neflexibilna, hlavne ked mam pripadne nejake otazky.

email-telekom_marketing.JPG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dakujem velmi pekne za ochotu. Skusil som aj office, ale to iste, vratilo sa mi to. Mozno bude nejaky problem s mojim emailom, ale z inych adries sa mi posta nevracia. Skusil som to poslat z ineho emailu a uvidim - zatial sa mi to nevratilo.

Zelenu ikonku na online chat nevidim - objavi sa len ked je chat pristupny ( k dispozicii) ?

dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tá ikonka na chat sa objaví, keď je voľný operátor. Je tam aj ikonka 📞Môžeš tam zanechať svoje tel.číslo a oni Ti zavolajú späť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz