Prechod na paušál a Telekom app

Otázka

  • 0

Nainštaloval som Telekom App, a zaregistroval som svoju Easy kartu.
Prešiel som na paušál Áno, a v App je zaseknutý Easy program.
Ako dostanem do Appky progam paušál ? Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 1
Citát

Musíš počkať do konca zúčtovacieho obdobia , pokiaľ máš nový paušál a keď Ti nabehne nové zúčtovacie obdobie , tak aj appka by Ti mala fungovať normálne.

alebo  napíš na email  aplikácia@telekom.sk, pošli screen obrazovky, tel. číslo a účet, z ktorého sa prihlasuješ. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skús  aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ako dlho máš paušál Ano? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

8 hodín

Editoval/-a mbachleda95

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aplikácia ako aj portál Môj Telekom sa synchronizujú cca. každé dva dni, to znamená, že ak je nejaká zmena v programoch (prechod na vyšší/nižší paušál a pod.), zmena sa neprejaví hneď ale o cca.2 dni. Ak by aj po dvoch-troch dňoch služba v aplikácii nebola zmenená, pošlite tel.číslo na aplikacia@telekom.sk aby to preverili.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od bobacka
      Dobrý deň konci mi program a sľúbila mi zamestnankyňa ze mi zavolá ponuku, doteraz sa vsak neozvala. Rada by som pokračovala v tom istom programe co mám ajzatu istú cenu. Ďakujem s pozdravom Bobenicova 
    • Od koki818
      Ahojte,
       
      Toto bude skor informativne ako otazka. Koncil mi pausal tak som sa po prezreti ponuk ostatnzch operatorov rozhodol preniest cislo. Platil som v telekom nejakzch 58 eur za nekonecno HD + telefon Samsung galaxy s22 +. S telekomom som bol nejakych 10-12 rokov a vzdy sa s nimi dalo pri konci viazanosti dohodnut na akom takom dorovnani ponuky konkurencie. Nie vsak tentokrat pani z retencneho mi zavolala ze mi nevedia poskytnut ziadnu zlavu a rozlucila sa so mnou. Som z tohto pristupu celkom sklamany kedze som bol s operatorom vacsinu casu spokojny ale nie som blbec aby som o 18 eur preplacal pausal len zato, ze mi je telekom ako firma sympaticka.
      Ake ste mali vy skusenosti s retencnymi v poslednej dobe?
    • Od Marcel
      Telekom od 01.05.2022 prinesie vynovené paušály. https://zive.aktuality.sk/clanok/B7rGY89/vynovene-pausaly-od-telekomu-budu-drahsie-dostanu-viac-dat-a-dva-dalsie-budu-neobmedzene/
    • Od zbartos
      Dobrý deň,
      Neuvažujete prosím vrátiť Magio go pre 4 zariadenia (alebo aj pre viac zariadení) na Smart Tv cez aplikáciu, ako to bolo predtým pre tých, ktorý mali Magio sat/kábel? Kľudne by som platil povedzme poplatok ako je pri ďalšom TV za magio box pri Magio sat/kábel. Čiže napr. 1,94€ za 1 nemobilné zariadenie - Smart TV a potom za každé ďalšie príplatok 1,94€. Nechcem riešiť káble, je to komplikované. Nechcem riešiť žiadne Magio go tv box ani nič iné, len aplikáciu.  Takto si platím TV cez internet od konkurencie a pritom by som to mal rád všetko od jedného operátora. Boli sme všetci zvyknutí na magio go cez Smart Tv, resp. android TV.
      Vďaka
    • Od Pavol66
      Perce nemá signál keď je nová sim karta ani volať nemozem
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.