Prechod na paušál a Telekom app

Otázka

  • 0

Nainštaloval som Telekom App, a zaregistroval som svoju Easy kartu.
Prešiel som na paušál Áno, a v App je zaseknutý Easy program.
Ako dostanem do Appky progam paušál ? Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 1
Citát

Musíš počkať do konca zúčtovacieho obdobia , pokiaľ máš nový paušál a keď Ti nabehne nové zúčtovacie obdobie , tak aj appka by Ti mala fungovať normálne.

alebo  napíš na email  aplikácia@telekom.sk, pošli screen obrazovky, tel. číslo a účet, z ktorého sa prihlasuješ. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skús  aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ako dlho máš paušál Ano? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

8 hodín

Editoval/-a mbachleda95

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aplikácia ako aj portál Môj Telekom sa synchronizujú cca. každé dva dni, to znamená, že ak je nejaká zmena v programoch (prechod na vyšší/nižší paušál a pod.), zmena sa neprejaví hneď ale o cca.2 dni. Ak by aj po dvoch-troch dňoch služba v aplikácii nebola zmenená, pošlite tel.číslo na aplikacia@telekom.sk aby to preverili.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od dusana1
      Čo robiť, ak aplikácia nefunguje? Využívam ju už pár rokov, v utorok som predlžovala paušál a od vtedy sa neviem dostať do aplikácie, po jej spustení ostane len ružový display s logom T. po chvíli telefón vyhlási, že aplikácia nereaguje, či chcem čakať alebo ukončiť. Skúšala som aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať, no nepomohlo. Veľmi ma to mrzí, lebo aplikáciu dosť často využívam či už na sledovanie spotreby, platenie faktúr, magentu....