Nainštaloval som Telekom App, a zaregistroval som svoju Easy kartu.
Prešiel som na paušál Áno, a v App je zaseknutý Easy program.
Ako dostanem do Appky progam paušál ? Ďakujem.
Dobrý deň konci mi program a sľúbila mi zamestnankyňa ze mi zavolá ponuku, doteraz sa vsak neozvala. Rada by som pokračovala v tom istom programe co mám ajzatu istú cenu. Ďakujem s pozdravom Bobenicova
Toto bude skor informativne ako otazka. Koncil mi pausal tak som sa po prezreti ponuk ostatnzch operatorov rozhodol preniest cislo. Platil som v telekom nejakzch 58 eur za nekonecno HD + telefon Samsung galaxy s22 +. S telekomom som bol nejakych 10-12 rokov a vzdy sa s nimi dalo pri konci viazanosti dohodnut na akom takom dorovnani ponuky konkurencie. Nie vsak tentokrat pani z retencneho mi zavolala ze mi nevedia poskytnut ziadnu zlavu a rozlucila sa so mnou. Som z tohto pristupu celkom sklamany kedze som bol s operatorom vacsinu casu spokojny ale nie som blbec aby som o 18 eur preplacal pausal len zato, ze mi je telekom ako firma sympaticka.
Ake ste mali vy skusenosti s retencnymi v poslednej dobe?
Dobrý deň,
Neuvažujete prosím vrátiť Magio go pre 4 zariadenia (alebo aj pre viac zariadení) na Smart Tv cez aplikáciu, ako to bolo predtým pre tých, ktorý mali Magio sat/kábel? Kľudne by som platil povedzme poplatok ako je pri ďalšom TV za magio box pri Magio sat/kábel. Čiže napr. 1,94€ za 1 nemobilné zariadenie - Smart TV a potom za každé ďalšie príplatok 1,94€. Nechcem riešiť káble, je to komplikované. Nechcem riešiť žiadne Magio go tv box ani nič iné, len aplikáciu. Takto si platím TV cez internet od konkurencie a pritom by som to mal rád všetko od jedného operátora. Boli sme všetci zvyknutí na magio go cez Smart Tv, resp. android TV.
Vďaka
Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
Pridal
Nainštaloval som Telekom App, a zaregistroval som svoju Easy kartu.
Prešiel som na paušál Áno, a v App je zaseknutý Easy program.
Ako dostanem do Appky progam paušál ? Ďakujem.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach