Prechod na paušál a Telekom app

Otázka

  • 0

Nainštaloval som Telekom App, a zaregistroval som svoju Easy kartu.
Prešiel som na paušál Áno, a v App je zaseknutý Easy program.
Ako dostanem do Appky progam paušál ? Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 1
Citát

Musíš počkať do konca zúčtovacieho obdobia , pokiaľ máš nový paušál a keď Ti nabehne nové zúčtovacie obdobie , tak aj appka by Ti mala fungovať normálne.

alebo  napíš na email  aplikácia@telekom.sk, pošli screen obrazovky, tel. číslo a účet, z ktorého sa prihlasuješ. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skús  aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ako dlho máš paušál Ano? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

8 hodín

Editoval/-a mbachleda95

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aplikácia ako aj portál Môj Telekom sa synchronizujú cca. každé dva dni, to znamená, že ak je nejaká zmena v programoch (prechod na vyšší/nižší paušál a pod.), zmena sa neprejaví hneď ale o cca.2 dni. Ak by aj po dvoch-troch dňoch služba v aplikácii nebola zmenená, pošlite tel.číslo na aplikacia@telekom.sk aby to preverili.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od MiskaJarko
      Ako si tu pozriem podrobný výpis 
    • Od chumak.anton
      Dobrý deň prajem. Volám sa Anton Čumak, využívam Vaše služby pod tel.číslom 0911 *** 094 a som členom v skupine Magenta s nazvom "Skupina-910***141”.
      Vo februári mi vypršala 2 ročná viazanosť. Vedeli by ste mi poskytnúť kontakt na osobu, ktorá spravuje našu skupinu a s ktorou by som mohol prejednať podmienky spolupráce na ďalšie obdobie?   Ďakujem
    • Od m2nin355
      Prehliadač Firefox ma upozorňuje, že nemáte zabezpečené všetky prvky Vašeho webu a teda komunikácia so snahou zaplatiť faktúru je napadnuteľná. Žiadam Vás o nápravu. Přibil.
    • Od lesyk1964
      ako zistím, kedy mi končí paušál, ak nemôžem navštíviť pobočku??????
    • Od g.pavolhalas
      Dobry den, pred pol rokom (25.9.2019) som si u vas zobral pausal Ano L, k pausalu som vtedy nechcel ziadne zariadenie, ale uz som si to rozmyslel a nejake by som uz rad zobral. Vo vasej aplikacia Narok na novy telefon (https://www.telekom.sk/mobilkazdyrok/) mi stale pise ze nemam narok na novy telefon, chcel by som sa opytat preco ? a kedy nanho budem mat narok. Dakujem