Prechod na paušál a Telekom app

Otázka

  • 0

Nainštaloval som Telekom App, a zaregistroval som svoju Easy kartu.
Prešiel som na paušál Áno, a v App je zaseknutý Easy program.
Ako dostanem do Appky progam paušál ? Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 1
Citát

Musíš počkať do konca zúčtovacieho obdobia , pokiaľ máš nový paušál a keď Ti nabehne nové zúčtovacie obdobie , tak aj appka by Ti mala fungovať normálne.

alebo  napíš na email  aplikácia@telekom.sk, pošli screen obrazovky, tel. číslo a účet, z ktorého sa prihlasuješ. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skús  aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ako dlho máš paušál Ano? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

8 hodín

Editoval/-a mbachleda95

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aplikácia ako aj portál Môj Telekom sa synchronizujú cca. každé dva dni, to znamená, že ak je nejaká zmena v programoch (prechod na vyšší/nižší paušál a pod.), zmena sa neprejaví hneď ale o cca.2 dni. Ak by aj po dvoch-troch dňoch služba v aplikácii nebola zmenená, pošlite tel.číslo na aplikacia@telekom.sk aby to preverili.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Prinášam vám TOP správu tohto leta! V Telekome štartujeme predpredaj čerstvých noviniek Samsung Galaxy Note20 a Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G. Telefóny boli predstavené len pred niekoľkými hodinami  a sme radi, že ich predobjednávku už teraz viete uskutočniť aj v Telekome! Samozrejmosťou je naša web zľava do výšky 20 eur  
      Predobjednajte si našu novinku už teraz a získajte navyše príslušenstvo úplne zdarma!
      K dispozícii je niekoľko zariadení, ktoré po splnení podmienok Samsungu (viď postup nižšie) získate spolu s predobjednávkou.  K telefónu Samsung Note 20 môžete dostať:  Herný ovládač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo slúchadlá Galaxy Buds+. K telefónu Samsung Note 20 Ultra 5G zasa viete získať:  Herný ovladač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo Galaxy Buds Live.  
       
      Návod ako postupovať ak chcete získať bonus od Samsungu:
      1.      Myslite na to, že je potrebné uskutočniť predobjednávku v dátume od 5. 8. do 20. 8.
      2.      Ďalší a dôležitý krok pre získanie bonusu je predregistrovať sa na samsung-bonus.eu do 20. 8., týmto vyjadríte svoj záujem o bonus.
      3.      Od 21. 8. do 21. 9. doregistrujete identifikačné údaje svojho nového telefónu a potrebné údaje na samsung-bonus.eu.
      4.      Po schválení zaregistrovaných údajov, vám bude e-mailom zaslaný link a e-voucher na príslušenstvo podľa vlastného výberu, ktorý môžete využiť do 21. 10. v e-shope samsung.sk.
       
      Viac informácií nájdete na webe Telekomu
      Tak čo? Zaujali vás nové telefóny? Kto z vás využije aj štedrú nádielku od Samsungu? Podeľte sa o svoje nákupy a názory, som zvedavá J

    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od Simona_Zahradnikova
      Mate nietko skusenosti s doručením telefonu kurierom ked telefon nebol na sklade? Do kolkych dni vam prisiel telefon? objednavala som v sobotu na pobocke s tym ze mi ma prist v utorok. Ale ako pozeram na stranke tak telefon nemaju na sklade. 
      Dakujem za každou informaciu. 
    • Od v.syky666
      Dobrý deň... vôbec neviem zistiť že či,alebo kedy budem mať nárok na nivy mobil k pausalu,poprípade či zmenou na jeden z tých nových pausalov budem mať, neviete kde to nájdem? .. Nemám čas ísť na pobočku,ďakujem za info
    • Od Slavo230
      Koľko pred koncom viazanosti môžem predĺžiť paušál aj z novým zariadením.