UPLATNENIE DARČEKA

Otázka

  • 0

Poraďte,nejde mi využiť kupón na MAGIO GO PREMIUM.Na stránke TELECOMU vložím kód, potom t.č.,na ktoré mi príde overovací kód a tu som skončil,pretože ten nemám kam zadať...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

24 odpovedí na túto otázku

  • 0

Teda, ak to niekoho zaujíma..Keď som pochopil,že s mojou EASY neuspejem skúšal som aj KÓD ÚČASTNÍKA, ale v okne pre t.č tiež nič nezmohol.Potom mi však pomohla moja dobrá a zlatá Lucia,čo na mňa tak myslí a ja som sa dozvedel, že predsa len jestvuje aj okno pre KÚ.Ale ako ho otvoriť ? Pred mojím EASY číslom nemá TELEKOM  žiadny rešpekt,tak som si zavolal na pomoc toho, koho nepozná a to bol pomarančový telefón.A on ten blok prelomil a zvyšok už bola malina.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj 

 

co znamena, ze ho nemas kam zadat ? Daj printscreen.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Myslíš t. č.? Kupón som dostal k CHYTRÉMU BALÍKU=pevná linka + pevný internet. MAGIO GO PREMIUM chcem sledovať na notebooku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak si kupon uplatnujes k chytremu baliku musis zadat kod zakaznika, nie telefonne cislo, ak by si s tym potreboval pomoct skus kontaktovat pracovnikov cez chat :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
t. č. odo mňa žiada TELECOM , obratom mi naň pošle overovací kód ktorý však neviem , kam zadať...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Tibčo 

 

Ahoj, postupnosť krokov by mala byť nasledovná: 

 

1. Zadáš telefónne číslo a stlačíš "Overiť"

2. Vyskočí ti pop-up okno (pozri prílohu) s výzvou "Na záver zadaje 4-miestny overovací SMS kód"

3. Zadáš kód a pokračuješ výberom darčeka.

 

Veríme, že zafunguje :)

 

Rado

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Lenže mne to pop-u p okno nevyskočí. V priebehu mesiaca som to skúsil hádam 20-krát,na svojom i inom notebooku, skúsil to aj známy v týchto veciach zdatnejší ,ale skončil rovnako neúspešne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prikladam  link http://www.telekom.sk/osobne/darcek/overeniekodu. Skus priamo cez link. Ak ti nenacita okno na zadavanie kodu, skus iba refresnut stranku. Ja ked som si nacitala prvy krat stranku, nemala som kde zadat kod, ale ked som dala refres, tak sa mi zobrazilo.  Ak ti to aj tak nepojde, skus ist do predajne, rovno ti to tam skusia vyklikat a mozno im to pojde :-). 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Včera to skúšala so mnou aj slečna na zákazníckej linke(myslím ten darček). S rovnakým výsledkom...Ale ďakujem , ešte to skúsim.
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Neúspešne. Uvažujem, či nebude zrada v tom , že na t. č. ktoré zadám je EASY, lebo miesto pop u p okna sa zjaví odkaz LEN PRE KLIENTOV CHYTREJ PONUKY. systém asi nevie , že mám aj CHYTRÝ BALÍK .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Tibčo 

 

zial, nie je mozne vyuzit darcek na EASY karte. Pripajam aj obrazovku s podmienkami, ktora sa zobrazi pri vyuziti Kuponu.

 

Bez nácczvu.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj.  To mi je jasné. Lenže ja si chcem uplatniť darček k Chytrému balíku,ktorý tiež mám.Ale systém odo  mňa nevyžaduje údaj o ňom, ale vyslovene t. č. Potom to vyhodnotí, že ako EASY nemám na darček nárok.Potrebujem tam vložiť údaj o Chytrom balíku, no neviem ako.Včera mi z Telecomu poradili,aby som miesto t.č. vložil svoju emailovú adresu,ale do okienka sa zmestí iba 10 znakov a adresa má znakov viac, takže som tam, kde som bol.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Darček nechcem využívať na EASY, ale na notebooku s internetom z CHYTRÉHO BALÍKA,ku ktorému som dostal tento nešťastný darček.Pri aktivácii plním len to, čo sa odo mňa žiada:žiada sa kód,vložím kód, žiada sa t. č. vložím ho.Ale  informácia o Chytrom Balíku sa odo mňa nežiada a ani neakceptuje.Nechce sa mi veriť,že by mi TELECOM dal darček, ktorý nemôžem využiť...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Tibčo 

 

takze skusime toto. Zadaj prosim Kod ucastnika do prazdneho pola, najdes ho na Zmluve o pripojeni, vpravo hore. Daj nam vediet, dakujeme.

 

Bez nácczvu.jpg

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
HURÁ,HURÁ,HURÁ!!!Zdá sa, že táto odysea bude mať predsa len šťastný koniec ! Zajtra napíšem viac , dovtedy sa tešte so mnou!
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

huraaaa, huraaa :) Tesime sa a ocakavame prispevok :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Tibčo 

 

tesime sa spolu s tebou. Aky darcek si si vybral ? :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

MAGIO GO PREMIUM.Mám sa teraz zo sekcie INTERNET, v ktorej som asi nesprávne, presťahovať do sekcie TELEVÍZIA?Mimochodom, mám to na rok gratis,čo bude potom?A čo mám robiť s tými štyrmi palcami?

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahoj Tibčo :), po roku, pokiaľ nepožiadaš o zrušenie služby, Ti bude účtovaná mesačným poplatkom, takže odporúčam si odsledovať potom :smileyhappy:

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Tibčo,

 

nikam sa stahovat nemusis, predpokladam, ze darcek si dostal k tvojmu novemu internetu. Z tvojich styroch palcov sa mozes tesit, este jeden a budes mat komplet novu ruku :)

 

Krasny den,

Roman

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ospravedlňujem sa,že reagujem až teraz,ale nechcel som chváliť deň pred večerom,t.j.kým MAGIO GO  nebudem reálne sledovať.Boli ešte isté problémy,tiež som musel ísť na iný prehliadač(CHROME),momentálne je to už OK.Váhal som,ktorý príspevok označiť za riešenie, nakoniec som to spravil, ale pochybujem, či je univerzálne.Bol som  minulý týždeň na predajni, pracovníkovi T-comu to cez ORANGE nešlo,mne na druhý deň áno,takže neviem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Myslim, že to malo ísť aj cez číslo v domovskej sieti(jemná výčitka pre TELEKOM).Ale koniec dobrý,všetko dobré.Ďakujem všetkým za ich snahu mi poradiť,aj za palce,špecialna vďaka mojej osobnej konzultantke LUCII:smileyhappy:. Apropo,aké výhody vyplývajú z titulu ČESTNÝ ČLEN?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Tibčo 

 

dakujeme za feedback, posunieme ho dalej.  Kazdy uzivatel fora ma moznost ziskavat hodnosti na zaklade poctu prispevkov, alebo poctu "Rieseni" atd. Cim vyssia hodnost, tym vacsi vplyv :) Pocet hodnosti neprezradime :) Budeme radi, ak sa na forum este vratis, ci uz s otazkou, alebo s riesenim pre ostatnych.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar