Odpovedať na Spomalený internet

latik22
Od latik22,
Ale **piip**, Telekom nejako obmedzil rychlost pripojenia pre zakaznikov, kontaktoval som technicku podporu, aj reklamacne oddelenie, odpoved: reagujem na Vas podnet.   V spolupraci s technickym oddelenim som zistila, ze k sluzbe Internet sme nezaznamenali ziadne poruchy, ktore by sposobili jej nefunkcnost, a ktore by sme neodstranili v stanovenom termine.  Sluzba je z nasej strany plne funkcna a korektne poskytovana.   Nastavene parametre sluzby zodpovedaju poskytovanemu programu XL na optickej sieti.   Zaroven by som Vas chcela informovat, ze rychlost prenosu dat v jednotlivych programoch sluzby nie je garantovana. Maximalna teoreticky dosiahnutelna rychlost je do hodnoty v kbit/s, resp. v Mbit/s, uvedenej v Cenniku. Vo Vasom pripade je rychlost downstream (D): max. do 300 Mbit/s, rychlosťUpstream (U): max. do  30 Mbit/s.   Vami popisovany stav mozu sposobovat koncove zariadenia, ktore su vo Vasom vlastnictve.   Osobne si myslim, ze nakolko sa Telekom pripravuje na 2x HD/kanal rozlisenie na jednom set-top boxe, prijima opatrenia, ako "prisposobit" rychlost linky tak, aby tato nova funkcia isla vsetkym zakaznikom bez reptania, hoci za cenu reptania zakaznikov na optike, ktorym znizi rychlost. Osobne si myslim, ze aj UPC aj SWAN su cesta.... stabilna rychlost za normalne peniaze... a to pracujem pre ruzoveho operatora