Spomalený internet

Otázka

  • 0

Zdravim, 

Chcem sa opýtať či má niekto skúsenosti so spomaleným internetom od telekomu.  Mám internet xl  optiku cize 300/30 avsak meraním dosahujem 32/30 a to kedykoľvek cez den.  Sledujem to tak cca 2 tyzdne.  V com môže byt problém? 

Dakujem za odpovede. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Volaj telekom, alebo sa pripoj na chat telekomu a oni to preveria

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ale **piip**, Telekom nejako obmedzil rychlost pripojenia pre zakaznikov, kontaktoval som technicku podporu, aj reklamacne oddelenie, odpoved:

reagujem na Vas podnet.

 

V spolupraci s technickym oddelenim som zistila, ze k sluzbe Internet sme nezaznamenali ziadne poruchy, ktore by sposobili jej nefunkcnost, a ktore by sme neodstranili v stanovenom termine.  Sluzba je z nasej strany plne funkcna a korektne poskytovana.

 

Nastavene parametre sluzby zodpovedaju poskytovanemu programu XL na optickej sieti.

 

Zaroven by som Vas chcela informovat, ze rychlost prenosu dat v jednotlivych programoch sluzby nie je garantovana. Maximalna teoreticky dosiahnutelna rychlost je do hodnoty v kbit/s, resp. v Mbit/s, uvedenej v Cenniku. Vo Vasom pripade je rychlost downstream (D): max. do 300 Mbit/s, rychlosťUpstream (U): max. do  30 Mbit/s.

 

Vami popisovany stav mozu sposobovat koncove zariadenia, ktore su vo Vasom vlastnictve.

 

Osobne si myslim, ze nakolko sa Telekom pripravuje na 2x HD/kanal rozlisenie na jednom set-top boxe, prijima opatrenia, ako "prisposobit" rychlost linky tak, aby tato nova funkcia isla vsetkym zakaznikom bez reptania, hoci za cenu reptania zakaznikov na optike, ktorym znizi rychlost. Osobne si myslim, ze aj UPC aj SWAN su cesta.... stabilna rychlost za normalne peniaze... a to pracujem pre ruzoveho operatora ;) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Volaním na infolinku technickej podpory 0800 123 777, ja by som však ešte vykonal niekoľko resetov (stačí vytiahnutie napájania routera) a novým nabootovaním profilu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Osobne si myslim, ze nakolko sa Telekom pripravuje na 2x HD/kanal rozlisenie na jednom set-top boxe, prijima opatrenia, ako "prisposobit" rychlost linky tak, aby tato nova funkcia isla vsetkym zakaznikom bez reptania, hoci za cenu reptania zakaznikov na optike, ktorym znizi rychlost. Osobne si myslim, ze aj UPC aj SWAN su cesta.... stabilna rychlost za normalne peniaze... a to pracujem pre ruzoveho operatora ;) 

Co sa tyka tych 2x HD kanal, tak z technickeho hladiska by to mohlo fungovat tak (nemam to preverene, lebo vobec nemam magio). IPTV je na oddelenej VLANe a v ramci poskytovatela im funguje multicasting, takze linky velmi nezatazuju.

Ak si napr. niekto na ADSL 10/1 objedna magio tv a bude chciet pozerat 2x HD kanal, s celkovym BR napr 12 Mbps, tak mu to bude fungovat, lebo je to na oddelenej VLANe od internetu

Editoval janyxx

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz