Otázka

  • 1

Zdravím, nie som prvý a ani posledný, čo ma zjavne problém s twitchom vo večerných hodinách, mám VDSL2 80/8 a nedokážem bez sekania prehrávať 1080p60fps a nie je to prehliadačom (rýchlosť na iné služby je OK). V prípade použitia VPN alebo proxy prehrávanie ide plynule.

Taktiež mimo toho prečo limitujete rýchlosť pripojenia cez VPN ?

Mohli by ste to už začať riešiť, na ten twitch sa začína sťažovať viac a viac ľudí a treba si uvedomiť že už to nieje nejaký malý web kam chodí par stoviek ľudí.

..Inak som celkom spokojný zákazník až na to, že aktuálne mám už 30min výpadok.. po dlhomšom čase (VDSL2 pripojené IP nic..) .. Tak som si našiel chvíľu času sem niečo pekne napísať 
taktiež už by ste si mohli pohnúť s nasadením toho Super Vectoringu alebo ťahaným tych optik po dedinách :|

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 0

Mozno by bolo fajn napisat hromadnu pripomienku na telekomunikacny urad ohladom porusovania sietovej neutrality zo strany Telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Tak milý ľudkovia nie som Telekom pracovník ale aj ja som mal tento problém.

U mňa som to vyriešil tak ze som si stiahol mozzilu a do nej som si stiahol appku s názvom:  Alternate Player for Twitch.tv

áno samozrejme treba sa s nou pohrať ale akonáhle name optimálne nastavenie tak by to malo vyriešiť, teda mne to aspoň vyriešilo problém.

PS: musíte to video púštať cez tu apku hore na twitch stránke co je ten fialový panel sa Vám zobrazí ikonka apky ak je vyplnená tak je aktívna poprípade pravým tlačítkom sa da vypnúť.

Ak sa do toho dakto pusti dajte vedieť ako ste pochodili bo asi od Telekomu sa Vam nikto neozve ako vidím .......

Editoval MiroslavTischler

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1
 

Tak vseobecne bude problem asi len v Telekome lebo Orange ani Swan nema problem...

Tak mozno to je problem a mozno to tak je spravene :D kedze to trva dlhsie a ziadnej odpovede sa nedockame tak si nemyslim ze ide o problem ale skor o obmedzenie. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ten isty problém som mal aj ja :D Teraz používam platenú VPN službu a ide ako lusk bez jedného seknutia :D Možno ani problém nie je nikde a obmedzujú to :) ale k to mu sa nepriznajú ale niečo som o tom čítal a nie je problém iba na slovensku čo sa tyká twitch.tv a podobných veci. A technická podpora je k ničomu keďže tam riešia max odozvu po router a potom povedia že všetko je ok :D

Tak vseobecne bude problem asi len v Telekome lebo Orange ani Swan nema problem...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ten isty problém som mal aj ja :D Teraz používam platenú VPN službu a ide ako lusk bez jedného seknutia :D Možno ani problém nie je nikde a obmedzujú to :) ale k to mu sa nepriznajú ale niečo som o tom čítal a nie je problém iba na slovensku čo sa tyká twitch.tv a podobných veci. A technická podpora je k ničomu keďže tam riešia max odozvu po router a potom povedia že všetko je ok :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Rovnako ako Daffodil som na dedine, takže veľmi možnosť zmeniť providera z dňa na deň nemám. Ak by tu bol čo i len jeden konkurent s porovnateľnými službami tak už tu dávno nie som. Snáď raz nastane ten deň keď uvidím optický kábel aj naživo.

Tak ich mozete zazalovat za par veci, od nedodrzania podmienok v zmluve ktore ste podpisovali alebo tzv. Internet Freedom ktory garantuje v statoch EU ze to co akurat robi Telekom, tzv. obmedzuje rychlost a dostupnost istej casti internetu pred inou je nelegalne, tam im ale musite vediet dokazat umysel ktory pokial nieste insider z informaciami asi nebudete mat.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Pridal (editované)

 

Je toto aj na optike od telekomu? Alebo len na VDSL?

Je to vsade kde je telekom a je to sposobene nie vypadok ale tym ze v Telekome su plateny za behanie do kolecka a nerozmyslanie a preto nikdo neriesi problem ked je routing na destinaciu ci uz chcene alebo nechcene posielany dookola. Telekom kedze dodava teplý chleba a rozky a nie sietove riesenia uz dva tyzdne nedokaze pochopit alebo vyriesit problem s routingom a ich "Technicka podpora" (HAHAHhahahhaHAH) co mi do telefonu povie ze oni niesu technicky zdatny nato aby to vyriesili a povie mi ze mam prist osobne aj z modemom alebo poslat email. O moj BOZE. Vdaka panu bohu ze pre takychto ludi nikdy nebudem pracovat.

Editoval k0tYyy

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Odporucam zmenit providera. Zda sa ze Telekom nema ponatia co je to port alebo VPN takze to ze dodavaju sietove riesenia budeme povazovat za kvalitnu pracu (HaHa). Pripojenie je jasne limitovane/filtrovane a podla mojich informacii je to po celej Europe a aj v Turecku, lepsie povedane vsade kde je Telekom. Neprofesionalny slaby pristup. Ja, kedze to trva par tyzdnov uz menim providera a takychto fuserov podporovat nebudem.

Je toto aj na optike od telekomu? Alebo len na VDSL?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Rovnako ako Daffodil som na dedine, takže veľmi možnosť zmeniť providera z dňa na deň nemám. Ak by tu bol čo i len jeden konkurent s porovnateľnými službami tak už tu dávno nie som. Snáď raz nastane ten deň keď uvidím optický kábel aj naživo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odporucam zmenit providera. Zda sa ze Telekom nema ponatia co je to port alebo VPN takze to ze dodavaju sietove riesenia budeme povazovat za kvalitnu pracu (HaHa). Pripojenie je jasne limitovane/filtrovane a podla mojich informacii je to po celej Europe a aj v Turecku, lepsie povedane vsade kde je Telekom. Neprofesionalny slaby pristup. Ja, kedze to trva par tyzdnov uz menim providera a takychto fuserov podporovat nebudem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

skus sem pridat traceroute na twitch 

Editoval Tataracik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Potvrdzujem. IG a FB  videa, Discord, streamy, cloud servre pre seriály, In-game voice chat, atď. Už ma to celkom začína štvať nakoľko som gamer a lagujú mi niektoré služby.  Najskôr mi napadlo či vdsl routre nemajú nejaký nový update na firewall, alebo neblokujú niektoré konkrétne protokoly. Ale som rád že má tento problém viac ľudí, už som chcel router poliať benzínom. Najviac ma štve, že Ookla speed test vykazuje obvyklé hodnoty, ale keď hocičo zapnem, tak to vyzerá ako 320p hnoj. Úprimne, za toto si neplatím. Ešte pár dni a volám im.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hmmm osobne som velmi zvedavy kto sa k tomuto vyjadri a ci vobec. Hlavne to riesenie ci nejake daju. Mam v plane prejst k telekomu ale toto ma velmi odradza kedze twitch u mna bezi viac ako markiza u seniorov.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

openVPN na porte 1194 TCP .. je jedno kam, limit je do 18Mbps

twitchom to nebude kedze problem hlasia telecom uzivatelia, ale casto krat su odbity tym ze je to prehliadacom :D .. co je ciastocne pravda v pripade vypnutej HW akcelaracie to blbne

btw vypadok trval od 00:00 do 04:00 krasa :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aku pouzivas VPN ? Nelimituju ta nahodou na VPN ?

Ten twitch moze mat problem sam o sebe, nemusi to byt problem telekomu.

Super vectoring ? alebo optika ? A naco, to su investicie navyse, telekom potrebuje robit zisky a nie stratu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar