Chatbot Marek - zlepsenie

Otázka

  • 0

Odkedy som zacal pracovat pre Deutsche Telekom stretavam sa skoro kazdy den so sloganom “byt leader na europskom tele-thru” a dolezitosti orientacie na zakaznika. Magenta si u mna krok po kroku budovala doveru a taku hrdnost, ze pre nu pracujem (hrdost je uz silne slovo, ale nenapada ma ine podobne slovo). Avsak po vcerajsku magenta spravila par krokov spat. Prisiel som domov z prace a zistil som, ze nefunguje magio tv ani internet. Na linke technickej podpory bola hlaska o globalnom vypadku, tak som ukoncil hovor este pred nahlasenim, lebo som si pomyslel, ze sa to riesi globalne a nebudem vytvarat individualny ticket. Mal som este jedno stretnutie, tak som si povedal, ked sa vratim, urcite to bude uz fungovat. Nefungovalo – takze volam chatbotovi Marekovi a nahlasujem problem. Zarazila ma zmienka,  ze problem bude vyrieseny do 3 dni (zijeme v dobe internetu, nenastala ziadna katastrofa, OZAJ 3 DNI moze trvat kym mi opat pojde net?) preto volam opat v snahe spojit sa s operatorom, Marek mi ponuka moznost urgovat, ale neprepaja ma na operatora, iba informuje ze sa zvysila priorita mojej ziadosti a ukoncuje rozhovor. Pre mna neakceptovatelne tak googlim ine cislo – zakaznicka podpora. Po cakani sa ozve operator, ktory mi nevie nijako pomoct a az ked pocuje moje rozcarovanie mi ponuka kupony na 24h bezplatny mobilny internet. Prichadzaju 2 smsky, vytvaram hotspot a zapinam Netflix. Toto je moj vcerajsi pribeh, mimochodom dnes tu bol technik a opravil zavadu – vymenil nejaku suciastku mimo bytovky – internet funguje a ja mozem pracovat. 
Nerad pisem dlhe emaily, toto je vynimka – v podstate mozte citat od tejto casti. Velmi sa mi paci chatbot Marek a identifikacia podla cisla,z ktoreho volam, ale skuste trochu upravit jeho spravy. Nikto nechce pocut, ze jeho problem s internetom moze trvat 3 dni a koniec telefonatu. Preco uz tu neponuknut kupony na bezplatny mobilny internet. Zakaznik si povie ok, pockam hoci aj 3 dni, zatial budem fungovat na hotspote (ak ma pausal od magenty). Identifikacia podla cisla – myslim, ze som nemal moznost zmenit lokaciu, ale co ak budem u rodicov, ktorym akurat nepojde internet. Budem nahlasovat problem z mojho cisla – budete vediet identifikovat (mozno podla gps polohy), ze problem je u rodicov a nie u mna doma, lebo som nemal moznost potvrdit, ci zmenit lokalizaciu pri hovore s Marekom. A mimochodom – kupony na bezplatne mobilne data nefungovali, poslal som sms podla navodu a predpokladal, ze sluzba je aktivovana. Zial asi nebola (dufam, ze mi o tom nepride sms o 3 dni) – minul som si svoje data.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobry den,
dakujem za Vasu spatnu vazbu. Kazda jedna je pre nas/mna nenahraditelna a aktivne ich ziadame od zakaznikov aj po hovore s Marekom (pride vam SMS).  Uprimne ma tesi, ze Vas trapia rovnake veci ako nas, preto sa vyjadrim k bodom Vasej ciastocnej nespokojnosti z ktorych pevne verim, ze pocitite nasu velku snahu ist spravnym smerom k zakaznikovi. 

  • Zrealnenie casu pri oznamovani sietovej poruchy alebo planovanych prac do SMS pripadne v IVR bude realizovana - zatial neviem povedat termin, nakolko zmena ma vplyv na vela systemov, ale je to priorita, ktoru vnimam.
  • Zlepsenie modulu Urgencii je tiez v rieseni, dostanete cochvila, pocitam v 04/2019 dalsie moznosti a informacie o poruche.
  • Ponuka kuponov u Mareka bude nasadena do tyzdna max dvoch. Tiez cca. do mesiaca bude nasadena ponuka kuponov pri urgenciach uz zadanych ZTT ak ste si ju u Mareka nevybrali, resp. porucha trva dlhsie ako 2 dni.
  • Identifikacia cisla a zmena osoby je tiez v realizacii pocitam, ze ju nasadime do dvoch tyzdnov. Neskor v Q3 bude riesenie kompletne preparacovane a vysperkovane :)
  • Kupony na bezplatne data funguju na pausaloch Telekomu, pracujeme na rozsireni na prepaid sluzby, odhadujem Q4 alebo Q1 2020. Neviem ci toto bolo dovodom nefunkcnosti alebo nieco ine, kazdopadne zavolajte na Hotline 0800 123 777 opat a super chlapci a dievcata,  sa na to vedia pozriet, pripadne poradit.

Ako vidite, vieme o nedokonalostiach nasich SMART automatickych rieseniach a vynakladame maximalnu snahu, aby nas zakaznik, ci uz interny alebo externy bol vzdy obsluzeny v co najkratsej dobe a v co najvacsej spokojnosti.

Momentalne pracujeme subezne na cca. 40 velkych a malych zlepseniach v oblasti poruch, ich nahlasovania, detekcie, ktore Vas, ako fandu znacky T urcite potesia :)

Dakujem za Vas cas a energiu nam napisat nazor a podelit sa s nim.

S prianim prijemneho dna,
Ing. Martin Reznicek

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz