#???_(195.91.48.0/24)_???

Otázka

  • 0


~!Zdravim Vam Vsetkim!-

Hladam vysvetleni a jasne vyjadrenie ohladom nasledujucej veci..

Moji znami kotry pouzivaju Telekom VDSL pripojenie od roku 2019 sa zacali stazovat na sluzbu...

Nakolko nasledujuci rozsah ip adresi sa vydeluje im cez PPPoE pristup po pade pripojenia alebo po vypinania a zapinania routera velmi casto v poslednej dobe...

??? (195.91.48.0/24) ???

Toto vsetko by bolo normalne a akceptovatelne kebize nebolo cez tu adresu pristup "??limitovana/cenzoorovana do slova??" ...

Moja otazka...Prosim preco na tomto rozsahu ip adresi blokuju NAT PortForwarding???...Je tam nastaveny CGNAT???? Ak ano, tak potom z akeho dovodu a preco prosim?????

A nakoniec ani DynDNS ci NOIP nedokaze aktualizovat ip adresu spravne a zasekne sa ked zo strani telekomu na PPPoE vydeluje henten novy rozsah adresi...

Bohuzial este P2P pripajanie som si neskusal ci je upload alebo download ci oba filtrovany/bloknuty..ale sak budem aj ohladom toho vyjadrovat sa este vtomto prispevku blissie ked sa mi to

podari otestovat cez mojim znamim spolocne ako na testovacie a studentske uceli vynimocne **piip** novym rozsahom ip adresi...

Prepacte SK Telekom za nasledujuce slova ale to je zas nejaka skuska na ludoch ci nova cenzora alebo spekulacia zo strani operatora na classicke ADSL/VDSL internetove spojenie?

Ci len jednoducha "vada/zlihania ludskeho faktora?" ..alebo je to technologia spojeni zo (IPv6 dual-stack lite) kvoli nedostatku IPV4? Ktory zacal aj nas "velmi myli" orange vyuzivat???...

Takze ak je to mozne tim Padom Velmi Slusne a Pekne Vas Poprosim o jasne vyjadrenie zo strani telekomu aby som si potom vedel vysvetlovat Vasim zakaznikom a mojim znamim ze preco a ako a co

maju navyber...ci maju zmenit sluzbu na inu od inich firiem..atd..atd..

Nakolko toto by bol fakt neferovy postoj voci zakaznika ktory predplati na sluzbu internet od vas uz viac rokov...

Naco nam bude internet na facebook a na twitter...aby nas sledovali uz 24/7 na kazdom kroku....

Viac ohladom tomu radsej nechcem vyjadrovat tuto lebo by to bolo neslusne a nepatriaci sem na tento forum...

Dakujem Za Pochopenie A Za Normalnu a Slusnu Reakciu!

Toto bolo vsetko z mojej strany...som bol uprimny...teraz mozu ludia domna hadzat kamene ako zdicky...hlavne kvoli gramaticke a pravopisne chyby...

Esteraz Ospravedlnujem sa za gramaticke chyby a za nevyplneni spravne prizvukov a interpunkcii...

S Bohom!


(Lukas)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Zdravim Vas Vazeny!

Dakujem za rychlu reakciu...

Bohuzial nemyslim si ze je to "nejaka porucha" ci "nevyplatena faktura" alebo "ine malickost"... atd...

A tim padom Pani Operatorka ci Pan Operator na "takej urovni" na akom som si tu polozil tie moje otazky nebude ochotny kommunikovat somnou a na moje otazky nebudu odpovedat jasno...

A zasa na tej linke spojit sa s ozajstnim technikom alebo monterom sa neda jednoducho ktory by vedeli ozaj pomoct ci odpovedat na technicke otazky jasno...

Takze asi tolko stoho...Bude musiet naist ine riesenie po pripade zmenit sluzbu...

Bohuzial uz som si to minule skusal a kommunikovali somnou ako "blbcom" ktory nemoze nicomu dotikat lebo vsetko patri k Vasej firme a zakaznik nemoze do slova dotikat sa nicomu len jedine vypinat a zapinat router ci reset na tovavrenske nastavenie a potom kukat na led svietidla co ukazovaju....potom sak operator rozhodne ci posle technika alebo nie....tak toto nie je to co ja hladam vtotom momente....odpovede a vyjadrenie hladam ze preco filtruju kommunikaciu ludom...naco je vam to dobre???

Radsej si riesim ci polozim moje otazky niekde inde na inom fore kade ludia rozmyslaju tak ako ja...

Myslel som si ze tu nenaidem odpovede...Aspon za pokus sa to nestalo...

Dakujem Vam Esteraz Za Cas a Ochotu...

Esteraz Ospravedlnujem sa za gramaticke chyby a za nevyplneni spravnich prizvukov a interpunkcii...

S Bohom!


...

Editoval ProductTester51
....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skus este www.pojdeto.sk 

ak chces vyjadrenie tak office@telekom.sk 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar