Reklamácia faktúry

Otázka

  • 0

Reklamoval som nesprávne údaje pre platbu : Adresát: ING. MILAN TRPKA                               
Číslo adresáta: 1086282101                                      
Variabilný symbol: 8228419295                   
Splatnosť najneskôr do: 18.03.2019              
Celkom k úhrade s DPH: 40.04 EUR                

včera som mal telefonický dopyt na to ako som spokojný s vybavením reklamácie, pritom som žiadne vyjadrenie k reklamácii nedostal, pričom hodnoty pre platbu majú byť nasledovné:

Vážený zákazník,

ďakujeme Vám za objednávku na našej internetovej stránke www.telekom.sk, vytvorenú 11. 12. 2018 o 11:17. Ak to bude potrebné, ozveme sa vám na kontaktné číslo uvedené v objednávke.

Sumár Vašej objednávky 2A9F2D6

 
  • MAGIO INTERNET XL - VDSL
  • MAGIO TV XL
  • PEVNÁ LINKA L
Vaše faktúry po mesiacoch
1. 2. až 3. 4. až 24.
  Chytrý balík 57,70  57,70  57,70 
  Balíkova zľava -20,90  -20,90  -20,90 
    Easy karta s kreditom 9 € 0 
  Hudobný + detský 0 
  Dokumentárny 0 
  Voľný čas 0 
  Filmový 0 
  Športový 0 
  Štýl a fakty 0 
  WEB zľava navyše: 30 € 0  -15  0 
  Cena spolu s DPH 
jednorazovo* / mesacne
36,80  21,80  36,80 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ak ide o prvú faktúru záleží od toho, kedy bola služba zriadená, a môžu tam byť malé odchýlky, pozrite si video - je tu pekne vysvetlené ako sa účtujú služby pevnej siete:

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar