TV k pevnemu internetu

Otázka

  • 0

Dobry den, 

chcem sa opytat na typ (blizsia specifikacia)TV ktory ponukate k pevnemu internetu.

 

Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Áno, až neskoro som si všimol že typ je vo webovej adrese (cez telefón štandardne nevidím  webovú adresu), Ale mohlo byť uvedené aj v popise niekde, pripadne hneď v hlavnom názve a nie "Ultratenký LED televízor Philips Smart s rozlíšením 4K UHD"  radšej tam mohlo byť Philips 50PUS6503/12

Editoval/-a pepo2608

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Miška
      Ahojte, 
      od 11.02.2020 si môžete na našich stránkach predobjednať nový Samsung Galaxy S20, S20+ alebo S20 Ultra 5G. A pokiaľ stihnete predobjednávku do 08.03.2020, môžete mať nový Samsug aj s bonusom, slúchadlami Samsung Galaxy Buds+. 
      Ako to funguje? Každý zákazník, ktorý si v období od 11.02. do 08.03.2020 predobjedná zariadenia Galaxy S20+ alebo Galaxy S20 Ultra 5G na našich stránkach a v tom istom období sa predregistruje na stránke www.samsung-bonus.eu, získa ako bonus slúchadlá Galaxy Buds+. Viac o uplatnení bonusu nájdete tu.

      Pozor! Bonus k predobjednávke sa vzťahuje len na predobjednané zariadenia Galaxy S20+ a Galaxy S20 Ultra 5G. Bonus sa nevzťahuje na model Galaxy S20. 
    • Od hackra
      Zdravím,
      len ma zaujíma kedy Telekom sprístupní aktualizáciu na Android 10 pre Samsung Galaxy S9, model SM-G960F. Ostatní operátori už update ponúkajú...
      Za odpoveď vopred ďakujem.
      Radovan
    • Od JankoZV1
      Zdravím Vás 
      V prvom rade by som chcel povedať o mojich skúsenostiach s Telekom do "momentu" keď sa divím či to je vôbec možné
      Služby ja samostatne využívam cca 3 roky, mam paušál L-ko a Magio XL písané ešte na moju mamu a služby písané na moje meno čiže na moje  rodné číslo mam od decembra  , koľko platím toľko platím ale každý si to vie zhruba prepočítať  plus 20 eur za splátku mobil, ps4, a setobox ak sa nemýlim. Stále spokojnosť služba bežala čiže fungovala ako má aj keď občas som čakal dokým mi začne zvoniť mobil aj minútu keď niekde volám ja. Ale v poriadku, preťažena sieť atď. V Novembri som začal premýšľať o zmene a o2 do Telekom, u O2 jednoznačne problém signál služieb volanie internet... Pred Vianocami som išiel na predajne miesto v banskobystrickom kraji v meste s obchodným domov ktoré nesie aj BB, problém nastal tam kde spolu s BB zápasia aj v hokeji ... Odporúčam napraviť zbabrané veci ich zamestnancov a nech kompetentný mi volajú 
      Bod zlomu -  Titanic  
      Na predajnom mieste informácia pre mňa - pán....XYZ.... Pri prenose telefónneho čísla nemusíte nikdem behať .Hovorim  Takže ak mám zaplatiť v 02 napríklad len doplatok za faktúru a aj zariadenie dostanem 150 bonus s ktorých udradite O2 150 eur a ja zvyšok... Áno? Pýtam sa a pán s predajného miesta.. Ano presne    Čiže pýtam sa, služby v o2 sú bez viazanosti, tam budem platiť jednu max dve faktúry dokým prenesú číslo paušál plus doplatok ktorý bude nás 150 a pán s Predajného miesta - áno, vám príde len faktoru len doplatok nad 150 eur ktoré vybavíme my a vy si doplatiťe zvyšok a dohoda bola na svete... toto sa udialo tesne pred sviatkami 2019.. Následne v Januári tvrdé pristátie na zem...  Faktúra s 02 mi prišla na mail pozerám. Cez 250 eur hľadám kde je odrátanych 150 eur od Telekomu.. Márne, volám na infolinku a tragikomédia je na svete 
      Prvý telefonát v štýle - pane 150 eur dostanete keď sa vám prenesie číslo a vy donesiete doklad o zaplatení faktúry v o2. Hovorím na tomto sme sa nedohodli bol som oklamany, chápem pani telefonistku, ona nemôže za to a jej tvrdenie je rozumné a logické ale predsa toto som podľa tvrdenia,,, vášho obchodného zástupcu Telekom,, pobočky som nemal riešiť..,,, 
      No niekoľkých telefonátoch sa to chvalabohu Bohu vyriešilo a mal. Som musel ísť do predajne kde mam vraj predložiť faktúru a na základe vystavenej faktúry mi peniaze vyplatia alebo na účet, ďalší bonbonik, príde na rad v predajni a,, obchodný zástupca určite nie je tak stým bonusom ale že musím vyplatiť faktúru v o2 atak ptm ano len keby mal záujem . Nedalo mi tak mu hovorím ze treba vi to vyjasniť a nech zavolá na infolinku  hovori. Takže ako ta vybavené žiaľ od strany Telekom ani len prepáčte. 
       
      Následne o pár dní idem do Telekomu pretože potrebuje môj otec paušál 
      Vybral som si akciový model Samsung Galaxy Noten 10.. Náhodné vraj zákazník
      Na predajnom mieste, a na skočila údajne databáza a ukázalo 350 ci 450, do tohto období ôk tak to radšej počkám a keď nabuhnu financie prídem, medzi tým mi volajú s infolinky,, typ telefonátu, pán Gergel, volám ohľadom bla bla, a vidím ze ste si na predajnom mieste žiadal o Samsung Galaxy note 10 a mal ste tam 15o eur zábezpeku... A ja nato prosím??váš kolega na predajni pýtal 350,,, ôk tak som nebral nič a prosím kompetentných nech sa mi ozvu 
      Pretože som robil ešte raz objednávku cez internet, dal som doručiť na predajňu   sms ma informuje že je tam už telefón tak volám na infolinku pani ochotná áno pan Gergel mobil mate tam a neplatíte nič do predu pozerala som to len 9 eur je doplatok ale tie prídu k faktúre... Hovorím ôk.. 
      No na predajnom mieste, zas ten istý pán, poriadne sa mi. Nepozrel do systému poriadne proste nie príjemný zážitok na koniec pozdrav, ide pre telefón kartu a zas zabezpeka  350,M volám na infolinku pani ktorá zdvihla úplná žena ktorá neviem nič o mňe hovorí pán  Gergel je tam len 9 eur a to príde do faktúry a vravím no momentálne som tuv Telekome a pán pýta 350 eur, následne som podal mobil zástupcovi na predajnom mieste niečo sa rozprávali a odišiel som. 
      Poprosím o vysvetlenie tejto veci, či naozaj nevedia ľudia v Telekome nejaké kritériá? Ak je objednávka robená cez internet všetko schválené bez doplatku a mam na vyber si vybrať kuriéra alebo prísť na pobočku  ako môže byť niekde cena 350 a niekde 9, myslím akontáciu 
      Preto by bolo dobre keby mi kompetentny ľudia zavolali. S vyjadrením alebo aspoň mrzí nás to, 
      Ja som ochotný toto posunúť ďalej, len dúfam ze sa z nenazdajky všetky telefonáty s môjho čísla ktoré je ešte stále písané na mojej mamine meno alebo aj z číslo ktoré je písané na mňa. Nestratia 
      Hovor je nahrávaní, a máte to uložené minimálne pol roka nakoľko v minulosti som pracoval viac ako dva roky pre 02 takže viem o co sa jedna.. 
    • Od branosindel
      Zdravím, podľa webu Sammobile je pre Slovensko k dispozícii už druhá januárová aktualizácia Samsungu a50. Mne sa v januári telefón ešte neaktualizoval ani raz. Tak by som sa chcel informovať, či sú tieto aktualizácie v nejakej fáze testovania a kedy sa ich dočkáme. Ďakujem... 
    • Od Samuellabant
      Dobrý deň chcel by som sa spýtať či budete tam v ponuke novi samsung s10 Lite alebo Note10 Lite.
      Vopred ďakujem za odpoveď .
      Labant