Výpadok!!

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

je možné aby človek čo normalne platí internet a televíziu bol oboznámený o výpadku skôr ako nastane pripadne keď to zistíte? Neplatím to preto aby som sa díval na no signal. A keď už je výpadok tak ako to riešite bude nižšia faktúra? Alebo mi dáte nejakú akciu? Lebo ja si platím za balík na mesiac nie mesiac a niake výpadky. Výpadok je v obci Súľov.  Prajem pekný zvyšok dňa.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Výpadok treba nahlásiť na technickú podporu 0800 123 777, tu na fóre poruchu nevyriešiš. Po odstránení poruchy môžeš podať reklamáciu na nefunkčnosť služieb. Doba, počas ktorej si mal poruchu, Ti bude vykompenzovaná v budúcej faktúre. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar