Pripojenie sluzby v aplikacii

Otázka

  • 0

Ahoj,mala som mobilny pausal happyXL aktivny na tel.cisle ktorim som sa aj prihlasovala na mobilnej aplikacii telekom ale preniesla som si ine cislo namiesto toho ktore som mala ku pausalu aj napriek tomu ze som to stare cislo vymazala vsade stale sa my neda pripojit produkt ani na aplikacii ani na moj telekom takze teraz nemozem sledovat spotrebu atd pise my  vzdy ked dam pripojenie cez tec cislo ze lutujeme nepodarilo sa skuste neskor ale ked dam pripojit cez rodne cislo tak my pripoji uz odpojene cislo ktore je neplatne takze stoho tiez nic chcela by som poradit ako to uspesne spustit na novom cisle dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

pockaj do najblizsej faktury alebo napis na aplikacia@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar