Výpovedná lehota pri zmene paušálu

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

môj otec si bral minulý piatok nový telefón na paušál, ktorý mu má končiť za pár mesiacov. Mal paušál Happy (neviem presne aký) a milá pani mu na predajni povedala, že keď si zoberie ten telefón na nový paušál ANO, (tiež presne neviem), tak ho dostane s nižšou cenou. Povedala mu, že je to podobný paušál, ktorý mal predtým... Avšak on sa moc ponáhľal a nejak si nestihli povedať, že paušál stojí až o 30 eur viac na mesiac a má tam volania aj do Ameriky. Viem, je to jeho chyba, že si neprečítal nič bližšie o tom paušále. Dá sa s tým ešte nniečo urobiť? Dá sa to napr do týždňa zrušiť?

 

Vopred ďakujeme za odpovede.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

bolo to na predajni? 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To sú tie unáhlene kroky, bohužiaľ bez zmluvnej pokuty to nepôjde.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

co mu dali ANO XXL ?? , ak to bolo na predajni tak nemas narok na odstupenie od zmluvy ale kedze preslo tak "malo casu" tak by som osobne spisal podnet a poziadal ich o zmenu programu, je to mala sanca ale za skusku nic nedas. Pocitaj s tym, ze mozno bude potrebne vratit telefon, ak sa bude rusit zmluva, tak ho daj do krabicky kym ti pride odpoved  

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nuž čo... Nechal sa nachytať...? Toto mohol riešiť mimo predajňu cez retenčné oddelenie hoci bez telefónu a nemusel zďaleka toľko platiť... Poučil sa... Pre budúcnosť to neurobí...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.