Dobrý deň,
Neuvažujete prosím vrátiť Magio go pre 4 zariadenia (alebo aj pre viac zariadení) na Smart Tv cez aplikáciu, ako to bolo predtým pre tých, ktorý mali Magio sat/kábel? Kľudne by som platil povedzme poplatok ako je pri ďalšom TV za magio box pri Magio sat/kábel. Čiže napr. 1,94€ za 1 nemobilné zariadenie - Smart TV a potom za každé ďalšie príplatok 1,94€. Nechcem riešiť káble, je to komplikované. Nechcem riešiť žiadne Magio go tv box ani nič iné, len aplikáciu. Takto si platím TV cez internet od konkurencie a pritom by som to mal rád všetko od jedného operátora. Boli sme všetci zvyknutí na magio go cez Smart Tv, resp. android TV.
Vďaka
Čo robiť, ak aplikácia nefunguje? Využívam ju už pár rokov, v utorok som predlžovala paušál a od vtedy sa neviem dostať do aplikácie, po jej spustení ostane len ružový display s logom T. po chvíli telefón vyhlási, že aplikácia nereaguje, či chcem čakať alebo ukončiť. Skúšala som aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať, no nepomohlo. Veľmi ma to mrzí, lebo aplikáciu dosť často využívam či už na sledovanie spotreby, platenie faktúr, magentu....
prenasal som cislo, uz je aj prenesene, len v aplikacii mi stale ukazuje to docasne cislo. Mam dohodu o EK a aj na portali mi stale ukazuje docasne cislo. Kolko to asi tak trva, kym sa to aktualizuje?
Ahojte,
Na sviatok zamilovaných máme DARČEK pre všetkých zákazníkov EASY a Predplatenka. Zákazníkom darujeme denný dátový balík počas celého dňa 14.2.2021 úplne ZADARMO. Pre predplatenku platí voľný objem dát 2GB, Easy bude mať k dispozícii 1GB dát.
Dáta zadarmo platia 24 hodín a aktivácia prebieha prostredníctvom Telekom aplikácie, m.telekom.sk, alebo cez SMS:
· pre Predplatenku: 2GBDEN, 2GB DEN, 2 GB DEN, 2 GBDEN na 12330
· pre Easy Pecku, Team, Fix: GIGADEN na 12330
Svoju spotrebu skontrolujete jednoducho v aplikácii alebo stačí zaslať bezplatnú SMS s textom STAV DATA na 12330
pri pokuse o dobitie kreditu na Easy 0911662716 mi systém píše, že Telefónne číslo pre dobitie nie je platné číslo Easy. číslo som overovala, Je registrované v Telekome. ako ďalej?
Pridal
Včera som si kúpil Easy pecku a stále mi neide pridať telefónne číslo do aplikácie
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach