Otázka

  • 0

Včera som si kúpil Easy pecku a stále mi neide pridať telefónne číslo do aplikácie 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Registrácia prebehla? Dá sa z čísla volať?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 prihlásiť sa cez dátovú mobilnú sieť, pri vypnutom WiFi pripojení, skúsiť aplikáciu odinštalovať a opätovne nainštalovať

 prípadne napísať na aplikacia@telekom.sk bližšie informácie (telefónne číslo, screen obrazovky, typ mobilu a OS)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Už som skúsil všetko a nič tak už  len čakať kedy sa mi ozvú na email ale vďaka 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dusana1
      Čo robiť, ak aplikácia nefunguje? Využívam ju už pár rokov, v utorok som predlžovala paušál a od vtedy sa neviem dostať do aplikácie, po jej spustení ostane len ružový display s logom T. po chvíli telefón vyhlási, že aplikácia nereaguje, či chcem čakať alebo ukončiť. Skúšala som aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať, no nepomohlo. Veľmi ma to mrzí, lebo aplikáciu dosť často využívam či už na sledovanie spotreby, platenie faktúr, magentu....
    • Od angorak666
      prenasal som cislo, uz je aj prenesene, len v aplikacii mi stale ukazuje to docasne cislo. Mam dohodu o EK a aj na portali mi stale ukazuje docasne cislo. Kolko to asi tak trva, kym sa to aktualizuje?
    • Od mrkva0099
      Zdravim, z easy som si dal pausal T data 25, chcem sa dostat do aplikacie a pise mi chybu: 0070-0001
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Na sviatok zamilovaných máme DARČEK pre všetkých zákazníkov EASY a Predplatenka. Zákazníkom darujeme denný dátový balík počas celého dňa 14.2.2021 úplne ZADARMO. Pre predplatenku platí voľný objem dát 2GB, Easy bude mať k dispozícii 1GB dát.
       
      Dáta zadarmo platia 24 hodín a aktivácia prebieha prostredníctvom Telekom aplikácie, m.telekom.sk, alebo cez SMS:
      ·        pre Predplatenku: 2GBDEN, 2GB DEN, 2 GB DEN, 2 GBDEN na 12330
      ·        pre Easy Pecku, Team, Fix: GIGADEN na 12330
       
      Svoju spotrebu skontrolujete jednoducho v aplikácii alebo stačí zaslať bezplatnú SMS s textom STAV DATA na 12330
       
      Oslávte Valentína s dátami zadarmo  
       
      veľa lásky a milej komunikácie želá 
      Lucka 
       
    • Od erika.kucerova111
      pri pokuse o dobitie kreditu na Easy 0911662716 mi systém píše, že  Telefónne číslo pre dobitie nie je platné číslo Easy. číslo som overovala, Je registrované v Telekome. ako ďalej?
    • Od jondras
      Chyba mi prehlad spotrieb hlasove aj datove oddelene nielen za aktualny den, ale aj s historiou aspon jeden tyzden.