Otázka

  • 0

Včera som si kúpil Easy pecku a stále mi neide pridať telefónne číslo do aplikácie 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Registrácia prebehla? Dá sa z čísla volať?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 prihlásiť sa cez dátovú mobilnú sieť, pri vypnutom WiFi pripojení, skúsiť aplikáciu odinštalovať a opätovne nainštalovať

 prípadne napísať na aplikacia@telekom.sk bližšie informácie (telefónne číslo, screen obrazovky, typ mobilu a OS)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Už som skúsil všetko a nič tak už  len čakať kedy sa mi ozvú na email ale vďaka 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mkalaa21
      Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje:
      1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe
      2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového
      3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala
      Ma ešte niekto také problémy ?
    • Od rakovicovalenka
      Dobry den potrebujem zrusit jednu vec aj vo fakture a neviem to. Find my kids som aktivovala cez google a neviem to zrusit.mesacne mi to stahije a uz to nevyuzivam davno. Dakujem 
    • Od margitagoldschmidt
      Dobrý deň chcem sa opýtať mám easy kartu easy pecka a nejde mi platiť mikro platby napr keno 10 a podobne cez sms dá sa to niako nastaviť aby to išlo ??? Dakujem
    • Od gauner
      Už  18 dní nefungujú spotreby  v aplikácii. Skúšal som preinštalovať. Ale nepomohlo.Skúšal som to cez PC  a nepomohlo. Čo s tým. Pačilo sa mi ako to fungovalo a VY to musite  INOVOVAŤ  . Nechápem preč niečo čo funguje v tejto krajne musí niekto xxxxx.
      Ďakujem.
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 
      Že ako to vlastne funguje?
    • Od mizikova29
      Dobrý deň, 
      Na tel. Čísle 0918726713 10.04 mi skončila viazanosť, chcela by som to zmeniť na dobíjanie kreditu nakoľko to číslo využíva moja mama. 
      Je to možné 
      Mizikova