strata puk kódu

Otázka

  • 0

Dobrý deň stratil som puk kód čo mám robiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Na predajni Ti nový dajú na počkanie, musíš byť ale majiteľom čísla.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Citát

Treba kontaktovať operátora.

Ak nemáte PUK kód, môžete oň požiadať jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • osobne v predajni Telekom, kde vám PUK kód vystavia na počkanie.
  • telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor následne pošle PUK kód poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
  • e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte vaše telefónne číslo, meno, adresu, dátum narodenia a v prípade spoločnosti názov a IČO. PUK kód vám zašleme poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
  •  

Vystavenie PUK kódu je bezplatné.


PUK kód je možné zaslať výlučne doporučenou poštou na adresu trvalého bydliska. Iná forma zaslania nie je možná.

ak potrebuješ  posledné 4 čísla PUK kodu ( ID kod ) stačí doplniť  tel.číslo https://www.telekom.sk/id-kod 

Editoval ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.