Otázka

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @matej.kostrab

v ktorom kroku ti vyhodí túto chybu? Keď sa ti zobrazí okno alebo po kliknutí "Ďalej" ? 

Overenie SMS/email sme otestovali, funguje správne.

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne tiez toto vyskoci ak dam potvrdit overenie emailom...jedna sa o elektronický podpis...skusam dnes asi 3 krat a stale "systemova chyba,,

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za doplnenie, kolegovia preverujú dôvod zobrazovania tejto chyby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pracujete ale dost pomaly...
Nehovoriac, ze som v ten isty den poslal podnet aj cez online formular Vasej web stranky a doposial ma nik nekontaktoval (nestalo sa to 1.x)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ospravedlňujeme sa, kolegovia preverujú individuálne podnety, prijate aj cez web formulár. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den, hlasim rovnaky problem, kolegom na IT linku som volal.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Po "stlaceni" tlacidla Potvrdit

A nasledne Ďalej

 

Editoval soofsoof

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň. Ako mám postupovať pri ukončení všetkej našej doterajšej spolupráce. Chcem zrušiť od Vás pevnú linku +421 53 447 0152 a internet ihneď a navždy.              Moje rozhodnutie je konečné a nemenné.   S pozdravom Peter Jenčík

Na infolinku sa nedá dovolať !!!

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar