Otázka

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @matej.kostrab

v ktorom kroku ti vyhodí túto chybu? Keď sa ti zobrazí okno alebo po kliknutí "Ďalej" ? 

Overenie SMS/email sme otestovali, funguje správne.

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne tiez toto vyskoci ak dam potvrdit overenie emailom...jedna sa o elektronický podpis...skusam dnes asi 3 krat a stale "systemova chyba,,

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za doplnenie, kolegovia preverujú dôvod zobrazovania tejto chyby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pracujete ale dost pomaly...
Nehovoriac, ze som v ten isty den poslal podnet aj cez online formular Vasej web stranky a doposial ma nik nekontaktoval (nestalo sa to 1.x)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ospravedlňujeme sa, kolegovia preverujú individuálne podnety, prijate aj cez web formulár. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den, hlasim rovnaky problem, kolegom na IT linku som volal.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Po "stlaceni" tlacidla Potvrdit

A nasledne Ďalej

 

Editoval/-a soofsoof

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň. Ako mám postupovať pri ukončení všetkej našej doterajšej spolupráce. Chcem zrušiť od Vás pevnú linku +421 53 447 0152 a internet ihneď a navždy.              Moje rozhodnutie je konečné a nemenné.   S pozdravom Peter Jenčík

Na infolinku sa nedá dovolať !!!

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar