Port Forwarding Prosím pomoc

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Mám problém

Chcela by som si urobiť cloud všetko funguje parádne ale nedarí sa mi presmerovať port na mojom routri (Aby som sa mohla pripojiť na cloud aj mimo domu) Môj Router je  ZTE Speedport Entry 2i.  video návod na cloud + port formátovanie 

 nechápem čo a ako mám naformátovať port v na mojom routeri. Na nete som našla len toto: https://portforward.com/zte/speedport-entry-2i/ a to mi vôbec nepomohlo prosím o pomoc

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 0

Mne to tiez prestalo fungovat. Porty som mal spravne nakonfigurovane a od vcera mi to uz nejde. Kontroloval som nastavenia aj 100 raz ale stale su porty zatvorene. Podla mna to vizera ze sa router updatoval a znefunkčil tak port forwarding.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Potrebuješ vedieť IP adresu zariadenia teda Cloudu a port služby na akej to funguje , skús nám tu napísať podrobnejšie o čo ide aké zariadenia máš doma a čo očakávaš že to bude robiť .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Môj Router je  ZTE Speedport Entry 2i  IP cloudu je 168.192.0.101  a potrebujem tam dať External port: 80 a Internal port: 80 Vyzerá to nejak takto ale neviem či to mám dobre: https://ctrlv.cz/KMBO Prosím poraďte mi čo mám kde napísať 

Očakávam že keď napíšem moje ip napr 11.11.11.11/owncloud aby som sa pripojila na web môjho cloudu mimo domu napr. v práci

Editoval Janka.V

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň

ako vidím nie som jediný ktorému prestal fungovať port forwarding. mam všetko nastavené ako pred rokom a fungovalo to celý rok 2018 nuž niekedy v Januári to prestalo fungovať čakal som či to nie je nejaký dočasný výpadok na strane telekomu ale vyzerá to tak že to nieje dočasné! skúsil som obnoviť funkčné nastavenie ktoré som zálohoval ale nepomohlo, reset a znova nastaviť ani to nepomohlo. nastavenia sú správne 100% lebo fungovali pred tým a prestalo to fungovať z ničoho nič. problém by mal byť buď v niektorom Update routra ZTE alebo ešte pred routrom u telekomu.  Ak niekto vie poradiť tak by som poďakoval. Najradšej by som ten router vyhodil ale nakoľko potrebujem aj pevnú linku tak to neviem nahradiť ničím iným.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ešte som zabudol dodať

Port 80 je príliš bežný nato aby som riskoval presmerovanie. Z bezpečnostných dôvodov by som radšej zmenil na niečo väčšie číslo napr. 38251 alebo podobné nie až tak používané .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja by som len chcela pomôcť ako môžem nastaviť ten portforwarding lebo to neviem :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 vychádzam z obrázku https://ctrlv.cz/KMBO

Rozsah IP hostiteľa WAN 0.0.0.0  0.0.0.0

ostatné by mohlo byť dobré ale vzhladom na to že router používa tiež port 80 cez ktoré sa nastavuje oplatilo by sa presmerovať  najlepšie aj cloud namiesto 80 na 43521 teda by porty boli všade 43521 alebo vyskúšať menej bolestivé (nie všetky programy podporujú) prepísať len WAN port na 43521 teda link mimo lan by bola povedzme verejná xxx.xxx.xxx.xxx:43521

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Pozor na verejné IP väčšinou sú dynamické teda koľko krát sa odpojí toľko krát je nová verejná adresa ak je to aj v danom prípade tak odporúčam napríklad noip.com kde je možné bezplatne (mesačne 3 kliky na potvrdenie) nastaviť DDNS čo sa nastaví následne v routry a potom sa bude používať už len napr. Cloud_blabla.ddns.net:43521/

Teda ak funguje na tom routry správne port forwarding čo umna nie

Editoval TToommii

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne to na tom routeri funguje, ale nesiel by som do zbytocne vysokych patciselnych portov, aj z 9999 sa da nejaky vybrat. Rozsah povolenych wan adries mam 1.1.1.1 - 253.253.253.253, na Slovensku som aj tak nevidel adresu z rozsahu vyssieho ako 213.x.x.x.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj tak mi to nefunguje ako mi poradil kolega že si mám nastaviť www.noip.com tak som to urobila keď napíšem moju domenu čo som si tam zvolila tak ma to hodí na log in menu v ZTE ale keď napíšem mojadomena.ddns.net:12345 tak mi to len načítava a načítava prosím povedal by mi niekto či som niekde neurobila chybu? https://ctrlv.cz/BeyA 

 

Na cloud (keď som doma) sa pripajám 192.168.0.105/owncloud          a funguje mi to ale chcela by som sformátovať ip aby som sa na cloud pripojila aj mimo domu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Snažila som si cloud urobiť podla tutorialu: 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

podla toho návodu máte v cloude nastavené port 80 teda ak ste to nemenili treba aj v routri nastaviť na lan port:80 a na wan nechať napr 12345 momentálne som v práci neviem poslať presne kde čo nastaviť ale po cca 16:00 spravím print screan a popíšem kde čo treba pozrieť. predpokladam domenu ste nastavili aj v routri pod kolonkou DDNS . treba overiť či je port skutočne otvorený napr. cez.  https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na poslednom screene mate stale rozsah IP wan same nuly, s tymto to nejde ani mne. Skuste ten co som pisal a restart routera. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nuž som tu! Mne už funguje vlastné port forwarding ale skúsil som otvoriť nový port a to sa už nepodarilo :) zábavná politika telekomu. že údajne neblokujú porty nikde len v routry. Nuž môj prípad bol taký že som mal nastavené a prestali fungovať dvaja operátory tvrdili že mám chybne nastavený router a že mám zavolať na č 0800 800 700 (pojde to) kde to vyriešia ale je to platené tuším 9.90€ za opravu nuž tak som horko ťažko súhlasil a zavolal som tam zozačiatku si mysleli to isté ale som asi zastihol správneho technika a Ďakujem mu ! ktorí sa do toho aj pozrel povedal že to mám správne nastavené a že chyba je na strane telekomu. Doplnil že ruší fakturáciu za podporu a posunie ďalej na telekom. v noci mi to spojazdini a dneska všetko funguje ako má. Nastavenie tie isté. až nato že teraz ako som skusil otvoriť nový port stále my hlási že je zatvorené. ale nevadí.

Vaše nastavenie by mali byť podobne:

doplnil som aj fotku s nastaveniami wan 1.1.1.1 a 253.253.253.253 ktoré spomínal Ján nuž na mojom routri sa to nedá :) ja mám všade 0 ako snímka 02 a fšetko funguje

ak skontrolujeťe či je port otvorený a vypíše že áno tak by ste sa mali prihlásiť podla toho čo ste písali cez:  mojadomena.ddns.net:9524/owncloud

Snímka01.JPG

Snímka02.JPG

Snímka03.JPG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz