Otázka

  • 0

Zdravím. 

Neobdržal som faktúru v elektronickej forme. Na kontaktnom čísle mi slečna operátorka oznámila, že FA za poskytnuté služby bola odoslaná 5.2.2019. Avšak mail od telekomu s priloženou faktúrou nie je možné dohľadať. 

Chcel by som požiadať Telekom o opätovné zaslanie faktúry na mail. 

Akú najvhodnejšiu formu tejt požiadavky zvoliť?

S pozdravom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @Andrej_Zvonar,

o kópiu faktúry môžeš požiadať mailom na adrese marketing@telekom.sk, do mailu uveď Tvoje osobné údaje, meno, priezvisko, adresu, dátum narodenia a mesiac za ktorý žiadaš preposlať kópiu faktúry.

Pekný deň

Terka

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar