Zaplatenie faktúry po termíne

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcel by som sa vás spýtať ako mám pokračovať v prípade toho, že som neskoro zrealizoval platbu odpojili ma od internetu ale žiadna upomienka mi neprišla. A Internet aj s tými nedoplatkami je už zaplatený.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Pre rýchlejšie znovupripojenie treba kontaktovať operátora na spoplatnenej infolinke 12313 (hovor bude účtovaný nad rámec voľných minút) kde sa riešia reklamácie, pohľadávky týkajúce sa nezaplatených faktúr a upomienok.

 

 Aktivuj si posielanie notifikačnej sms pri vystavení,splatnosti, úhrady faktúry a nakoniec zasielanie kópie faktúry na svoj e-mail.  

Bližšie informácie:

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

 

alebo  napísať  a odoslať kopiu dokladu o zaplatení na  pohladavky@telekom.sk

Editoval ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz