Zaplatenie faktúry po termíne

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcel by som sa vás spýtať ako mám pokračovať v prípade toho, že som neskoro zrealizoval platbu odpojili ma od internetu ale žiadna upomienka mi neprišla. A Internet aj s tými nedoplatkami je už zaplatený.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pre rýchlejšie znovupripojenie treba kontaktovať operátora na spoplatnenej infolinke 12313 (hovor bude účtovaný nad rámec voľných minút) kde sa riešia reklamácie, pohľadávky týkajúce sa nezaplatených faktúr a upomienok.

 

 Aktivuj si posielanie notifikačnej sms pri vystavení,splatnosti, úhrady faktúry a nakoniec zasielanie kópie faktúry na svoj e-mail.  

Bližšie informácie:

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

 

alebo  napísať  a odoslať kopiu dokladu o zaplatení na  pohladavky@telekom.sk

Editoval/-a ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar