Otázka

  • 0

Dobrý večer,  moja suma aktuálnej faktúry, končiacej dnes po pól noci je vyššia ako by mala byť z toho dôvodu, že ste mi do faktúry započítali sumu aplikácie - 40,99€ z iOS, ktorú som reálne nevyužívala a keď som napísala na podporu apple, hneď mi sumu zrušili, len vy ste mi ju zarátali. Dá sa nejako zistiť, že som reálne aplikáciu nevyužívala a vedeli by ste mi následne zaúčtovanú sumu zrušiť? Ďakujem pekne za odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Je možné že ti tú sumu vráti priamo Apple. Mal by ti prísť dobropis z Apple. Poprípade skús zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456 (bezplatná linka) alebo  im napíš: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

Tu ti s faktúrou nikto nepomôže keďže toto je fórum. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar