Otázka

  • 0

Dobrý večer,  moja suma aktuálnej faktúry, končiacej dnes po pól noci je vyššia ako by mala byť z toho dôvodu, že ste mi do faktúry započítali sumu aplikácie - 40,99€ z iOS, ktorú som reálne nevyužívala a keď som napísala na podporu apple, hneď mi sumu zrušili, len vy ste mi ju zarátali. Dá sa nejako zistiť, že som reálne aplikáciu nevyužívala a vedeli by ste mi následne zaúčtovanú sumu zrušiť? Ďakujem pekne za odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Je možné že ti tú sumu vráti priamo Apple. Mal by ti prísť dobropis z Apple. Poprípade skús zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456 (bezplatná linka) alebo  im napíš: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

Tu ti s faktúrou nikto nepomôže keďže toto je fórum. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz