Aplikacia telekom a inkaso

Otázka

  • 0

Dobry den.

Mam otazku na servisne stredisko. Ako je mozne, ze ked osobne zajdem na predajnu,aby mi pomohli s poziadavkami, vsetko je ok, ale az pak, nasledne zistim,ze to tak nie je. Prva vec, zrusil som ucet,takze i nastavene inkaso bolo zmenene. Podla telekomu,sa to vse upravilo a vybavilo, lebo mam u vas aj ine produkty na iny ucet. Dnes som zistil,ze to tak nie je. Az ked prislo avizo,ze nemam zaplatenu fakturu. Prosim, pokial uz tam nabehli penale, odmietam zaplatit. Zistite si v systeme,ze sme to pred mesiacom riesili, aj som podpisal papiere o tom.

Dalsia vec, samotne konto na telekome bolo prehladne a mal som tam vsetko potrebne. Po zmene sa to slusne povedane uplne po. Som v zahranici a nemam chut volat na zakaznicku linku, kedze moj hovor stoji 2,99 minuta.

Viete mi s tym pomoct aspon takto cez net?

 

Dakujem.

 

Trochu nespokojny zakaznik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

toto je forum takze ti to nijako neoverime ale mal by si inkaso vidiet v IB. Mozes napisat niektoremu s adminom alebo napis na FB, office@telekom.sk alebo na stranke maju chat ako to mas nastavene. 

neviem co s tym ma aplikacia telekom.... ale tam pekne vidis ci je faktura uhradena alebo nie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar