Problém s internetom

Otázka

  • 0

Dobrý deň prajem od 9.2 nám vypadáva internet každú hodinu na 3 min alebo aj častejšie a to mame pripojenie cez DSL kábel. Písal som email ale potrebujem  cislo adresata z faktury / zmluvy  nemám pretože na prvú faktúru len čakám a na zmluve to nemám a na poruchy tiež nemôžem zavolať pretože mi treba číslo adresata z faktúry.  Moja otázka znie ako mam kontaktovať telekom aby som ohlásil problém a aby ho mohli začať riešiť lebo ma nebaví že internet mi cely deň vypadáva ďakujem za odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

tvoj identifikator pripojenia vedia na technickej podpore identifikovat aj podla mena a bydliska na koho je sluzba pisana.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Zaujímave že som napísal aj adresu aj meno a vždy vyžadovali  číslo adresata z faktúry

Editoval davidsakac

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar