Otázka

  • 0

Co sa robi od rana som bez posty? Neda sa mi pripojit na server. Neviete niekto?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

mam ten isty problem ,,, tez by mna to zajimalo jaky je duvod .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, ospravedlňujeme sa za nefunkčnosť. Webmail je funkčný. 

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skontroluj si prosím heslo. Taktiež môžeš zavolať na 0800 123 777 aby ho kolegovia skontrolovali. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja mám ten problém stále. Všetko som skontrolovala, všetko je nastavené, stále vyhadzuje :

Nedajú sa odosielať ani prijímať správy pre konto Stonline (kobbe). 

Odpoveď servera: .
Server: 'posta.telekom.sk'
Identifikácia chyby Windows Live Mail: 0x800CCC18
Protokol: POP3
Port: 995
Zabezpečené (SSL): Áno

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Od rána mi nefunguje webmail v Trnave

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Webmail nejde. Od kedy je nova platforma, viac nefunguje ako funguje. Na login stranke pisu " Vážený zákazník, na základe zistených nedostatkov nasadenej e-mailovej platformy Vás prosíme o zhovievavosť v prípade občasných výpadkov. Na ich odstraňovaní intenzívne pracujeme." Dobre 2 roky odstranuju nedostatky...

Mohol by nam niekto kompetentny z telekomu povedat, kedy bude funkcny? Dakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za upozornenie Katrenic idem do City arena na Telekom mne to blokuje robotu. Žiadne upozornenie,jednoducho vypadne a vypisuje mi to jlúposti.Včera bez problémov,dnes ani škrt.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@spartakus nechoď na pobočku, zbytočne tam pôjde, tam ti nijak nepomôžu, tí predavajúci ti v takomto prípade nepomôžu, oni s tým nič nemajú, rovno ti dajú číslo kde máš volať alebo niečo, fakt zbytočne tam pôjdeš.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojky Samer303, ja som na tej pobočke bol. Tzv. managerka predaja sa čudovala, že mám nejaký problém s mailovou adresou, ale prišiel veľký boss a ten vedel, že je problém s mailovými adresami a to špeciálne ak sa prihlasujem z PC. Je zaujimavé, že mail mi funguje na mobiloch na tabletoch, špeciálne nefunguje npri prihlásení cez PC. Som stará garda, mám 68 rokov, ale s takým prístupom ku klientovi, ako na tejto pobočke som sa nestretol. Písal si, že na pobočke sa nič nedozviem. To je pravda oni sú špecialisti len na predaj, ale zároveň reprezentujú firmu ako celok. A čo takto, povedať tzv. "váženému zákazníkovi" - staršiemu človeku - moment ja vám to prezistím - oni sa predsa jednoduchšie preklikajú do toho technického centra T-comu. To považujem za úctu k váženému zákazníkovi. Im predsa nefunguje služba za ktorú platím. To sa už zrejme dnes nenosí. Úcta k zákazníkovi. Sme pre nich len číslo klienta. Ak kúpiš mobil si zaujimavý zákazník, ak prídeš s problémom tak si tenisová loptička. Stačil by pritom len jeden vnútrofiremný telefonát. A čo ochrana osobných údajov a obchodných firemných údajov v mailovej schránke ? Pre týždňom technik Telekomu riešil našu reklamáciu na pomalý internet. Keď prišiel do predajne, tak povedal, že máme slabý router (od T-comu), ten nie je stavaný na väčšie rýchlosti. Potom namontoval nový router, ( ktorý mal byť namontovaný pred 5 rokmi - amy sme platili za rýchly internet 5 rokov a mali sme1/8 rýchlosti). Internet začal vypadávať a to pravidelne. Potom znovu prišiel a povedal, že keď chceme, aby internet nevypadával, aby sme tam dali starý router s malou rýchlosťou. Ten bude stabilný. Rozumiete čo ten človek povedal. Plaťte za rýchly internet, ale keď chcete stabilný bez výpadkov, tak treba pomalý router !! Nakoniec sa priznal, že problém je v ich zariadení a my nie sme sami, čo sa sťažujú. A potom nám prišlo odškodné za celú dobu. 5 eur. Čo k tomu dodať.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar