mesačná faktúra za január 2019

Otázka

  • 0

Dobrý večer.

Omylom sa mi podarilo vymazať mesačnú faktúru za posledný mesiac, t.j. Január 2019.

Prosím, môžete mi poslať novú ?

Ďakujem.

Eduard Melcer, Bánovce n.Bebr.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Faktúru vždy spoľahlivo nájdete v aplikacii  https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia

alebo  zákazníckom portáli Môj Telekom, a v prípade, že ste si o to žiadali, pošleme vám ju aj do vašej e-mailovej schránky.  https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-2

Jednorazové SMS notifikácie o faktúre

Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 0800123456. 
 
SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:

FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123

FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobia

FKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09

Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu

Pre lepší prehľad odporúčam aktivovať  SMS notifikácie o faktúrach a platbách

K faktúram vystavovaným pre mobilné telefónne číslo je možné aktivovať zasielanie SMS notifikácií o faktúrach a platbách. SMS informuje o vystavení novej faktúry, pri platbách inkasom z účtu aj o prípadnom prekročení inkasného limitu. SMS upozorní, ak faktúra nie je uhradená v termíne splatnosti.

Notifikačné SMS o faktúrach:

  • tvoria 4 samostatné služby, pričom je na zákazníkovi, pre aktiváciu ktorých služieb sa rozhodne (v prípade záujmu si môže aktivovať aj všetky 4 služby)
    • SMS - vystavenie faktúry
    • SMS - prekročený inkasný limit
    • SMS - splatnosť faktúry
    • SMS - úhrada faktúry
    •  
    • Aktivácia je možná prostredníctvom:

    • zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP.
    • zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4.
    • Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP.

      SMS príkazy pre aktiváciu:

      SMS - vystavenie faktúry:
      „FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP"

      SMS - prekročený inkasný limit:
      „FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP"

      SMS - splatnosť faktúry:
      „FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP"
      „FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP"

      SMS o úhrade faktúry:
      „FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP"
      „FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Eduard.Edo,

o preposlanie faktúry môžeš požiadať mailom na adrese marketing@telekom.sk, telefonicky na linke 0800 123 456, alebo osobne na predajni Telekom.

Ak budeš písať požiadavku mailom uveď tam svoje údaje meno, priezvisko, dátum narodenia, adresu.

Pekný deň

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz